Dlaczego nie mogę się zalogować do platformy MT4 (problem z loginem i połączeniem)

Możliwe przyczyny problemów z logowaniem i połączeniem

Istnieje kilka powodów które mogą wpływać na połączenie platformy z serwerami handlowymi. Zanim zaczniesz szukać przyczyny technicznej, upewnij się czy jesteś prawidłowo zalogowany, używając informacji podanych w dziale “jak zalogować się na platformę”. Jeśli w dalszym ciągu masz trudności z dostępem do platformy, poniżej znajdziesz kilka możliwości, które mogą powodować problemy przy logowaniu.

Sprawdź status połączenia ...

Jeśli w dalszym ciągu masz trudności z dostępem do platformy, poniżej znajdziesz kilka możliwości, które mogą powodować problemy przy logowaniu.

  • 1. Sprawdź status polączenia…. jest on widoczny w lewym dolnym rogu platformy...
Login Problems

Zły Rachunek -
prawdopodobnie wpisałeś złe dane loginu.

Upewnij się, że kopiujesz i wklejasz login twojego konta w dokładnie takiej samej formie, w jakiej otrzymałeś je w aktywacyjnej wiadomości e-mail. weź pod uwagę, że skopiowane spacje równiez maja wpływ na poprawność twojego loginu. Upewnij się również, że próbujesz się połączyć z właściwym serwerem.

Brak połączenia -
Jeśli status połączenia wyświetla informację Brak połączenia oznacza to, że nie jesteś aktualnie połączony z żadnym serwerem handlowym.

Słaby sygnał połączenia -
Jeśli status połączenia wyświetla się jako /0kb, tak jak 123/0 kb oznacza to, że nie jesteś aktualnie połączony z żadnym serwerem handlowym .

Rozwiązania...

Najczęstszym problemem ze słabym połączeniem jest to, ze ustawienia platformy MT4 nie są zoptymalizowane. Najłatwiej to zauważyć jeśli wykresy nie aktualizują się automatycznie. Spróbuj sprawdzić ‘połączenie sieciowe&rsquo twojego komputera; jako że platforma MT4 wymaga względnie stabilnego łącza internetowego.

Istnieje również zależność pomiędzy ilością instrumentów widocznych na platformie w oknie rynku a prędkością aktualizacji. Im więcej wyświetlanych instrumentów, tym wolniejsze aktualizacje. Możesz wykasować niechciane instrumenty z listy klikając na instrument i wybierając opcję “ukryj”. Aby osiągnąć najlepsze wyniki zamknij również nieużywane wykresy; Im mniej wykresów na platformie, tym szybciej platforma będzie aktualizować wyświetlane wykresy.

  • 2. Spróbuj ZRESKANOWAĆ twoje serwery …

Opcja reskanuj spowoduje przeskanowanie serwerów handlowych i automatycznie połączy cię z serwerem o najlepszej odpowiedzi “ping” dla twojego położenia geograficznego. (najbliższa i najszybsza lokacja)

Login Problems

Aby ZRESKANOWAĆ należy kliknąć lewym przyciskiem myszki na symbol połączenia znajdujacy się prawym dolnym rogu ekranu. Z wyświetlonego okna należy wybrać opcję"Reskanuj serwery" .Po około 30 sekundach operacja powinna zostać zakończona a połączenie nawiązane. .

Jeśli z jakichkolwiek powodów doświadczasz całkowitego braku połączenia internetowego, a chesz złożyć zlecenie lub twoje otwarte pozycje wymagają zmian, możesz złożyc ustne zlecenie lub wydać stosowne polecenia pod numerem telefonu + 357 (25) 969 239

Pracownik FxPro odpowiedzialny za odebranie Twojego zlecenia w dealing room musi zweryfikować tożsamość osoby składąjcej zlecenie telefoniczne zanim przyjmie zlecenie. W przypadku podania niewystarczających informacji weryfikacyjnych FxPro zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia.

Upewnij się, że osoba przyjmująca twoje zamówienie wyraźnie powtarza wszystkie twoje polecenia, aby zapobiec ewentualnym nieporozumieniom..

Informujemy również, że rozmowy telefoniczne mogą być nagrywane w celach monitoringu i weryfikacji oraz do celów szkoleniowych.

Oceń artykuł
 

komentarz
live czat
call back
UP