FxPro Help Centre: PŁATNOŚCI ORAZ VAULT

Jak długo trwa przetwarzanie mojego polecenia wypłaty?

W trakcie godzin pracy wypłaty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu kilku godzin. Jeżeli polecenie wypłaty otrzymaliśmy po godzinach pracy, to zostanie przetworzone w następnego dnia.

Prosimy mieć na uwadze, że pomimo tego, że wpłaty kartą przetwarzane są natychmiast, nie oznacza to, że środki z tej wpłaty trafiły już na nasze konto bankowe. Zazwyczaj proces uwalniania środków zajmuje kilka dni. My dodajemy środki do twojego konta natychmiast, abyś mógł od razu handlować i chronić otwarte pozycje. W przeciwieństwie do wpłat, procedura wypłat trwa dłużej.
Was This Article Helpful?
  1. Jaka jest wysokość zalecanej, minimalnej wpłaty na konto?
  2. Czy można stracić więcej pieniędzy niż zostało wpłacone na konto?
  3. How do you keep Clients funds safe?
  4. Jakich metod płatności mogę użyć, aby wpłacić środki na moje konto FxPro?
  5. Co to jest FxPro Wallet?
  6. Jak wpłacić środki na konto FxPro Wallet?
  7. Jak mogę wypłacić środki z konta FxPro Wallet?
  8. W jakich walutach obsługiwane jest konto FxPro Wallet?
  9. Jak przelać środki z konta FxPro Wallet na moje konto transakcyjne?
  10. Czy mogę zmienić walutę mojego konta FxPro Wallet ?
  11. Z jakich kursów wymiany korzystacie?
  12. Jak długo trwają przelewy bankowe i jakie są opłaty?
  13. W jaki sposób mogę wypłacić środki, jeśli karta, z której wpłacałem środki, straciła ważność lub została anulowana?
  14. Can I transfer funds between my FxPro Wallet and trading accounts during the weekend?
  15. Jak wypłacić pieniądze przelewem bankowym?
  16. Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu bankowego?
  17. Jak długo będę czekał na zaksięgowanie wypłaty na moim koncie bankowym?
  18. Jak długo trwa przetwarzanie mojego polecenia wypłaty?
  19. Ile trwa zaksięgowanie mojej wpłaty na koncie FxPro?
  20. Jakiej metody powinienem użyć do wypłacenia środków?
  21. Czy naliczacie opłaty od wpłat lub wypłat?
  22. Jakich walut mogę używać robiąc wpłaty na moje konto FxPro?
  23. Jakie karty kredytowe/debetowe akceptujecie?
  24. Co mam zrobić, jeżeli nie otrzymałem swojej wypłaty?
  25. Dlaczego moja wpłata kartą kredytową/debetową została odrzucona?
  26. How to fund your account