FxPro ogłasza rozpoczęcie sponsorowania Ligi Mistrzów AFC

FxPro Financial Services Ltd (FxPro), wiodący globalny broker walutowy, ogłosił dziś podpisanie umowy, w ramach której zostanie oficjalnym partnerem najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Azji - Asian Football Confederation (AFC) Champions League w sezonie 2011.

W ramach umowy zawartej z World Sport Group (WSG), wyłącznym partnerem marketingowym i medialnym AFC, logo FxPro będzie wyświetlane na ekranach podczas transmisji na żywo wszystkich 117 spotkań w ramach rozgrywek Ligi Mistrzów AFC.

Rozgrywki Ligi Mistrzów AFC trwają od marca do listopada. Co roku biorą w nich udział najlepsze 32 zespoły z 10 najsilniejszych lig azjatyckich: Chin, Indonezji, Japonii, Korei, Uzbekistanu, a także Australii, Iranu, Kataru, Arabii Saudyjskiej, ZEA oraz dwa dodatkowe zespoły, które przejdą eliminacje. W eliminacjach biorą udział drużyny z Indii, Indonezji, Kataru, Syrii, Tajlandii i ZEA. Pula nagród do wygrania to $14 mln, a zwycięzca rozgrywek dodatkowo gwarantuje sobie udział w Klubowych Mistrzostwach Świata.

Denis Sukhotin, założyciel FxPro powiedział:

“Azja to kluczowy rynek dla FxPro. Zależy nam na umocnieniu naszej marki w tym regionie poprzez umowy sponsorskie. Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z tak ekscytującym i popularnym turniejem, który jest chętnie oglądany przez naszych klientów i udziałowców z tego regionu. FxPro rozszerza swoją obecność w Azji oraz na Bliskim Wschodzie, dlatego decyzja o wsparciu Ligi Mistrzów AFC jest naturalna dla przyszłych ambicji naszej firmy.”

Prezydent AFC, Mohamed Bin Hammam, powiedział: 'Z wielką przyjemnością witam FxPro w rodzinie azjatyckiej piłki nożnej w roli nowego partnera Ligi Mistrzów AFC. W ramach docenienia wiary i zaufania firmy w nasze rozgrywki, AFC pracuje z całych sił, aby podnieść poziom profesjonalizmu rozgrywek i zapewnić naszym inwestorom jak najwięcej korzyści. Dodatkowo, mając na uwadze, że co roku w rozgrywkach biorą udział drużyny z 13 krajów, cieszymy się, że pozyskaliśmy tak uznanego partnera jak FxPro, który dostarcza najlepsze usługi handlu walutami w Azji.'

Ian Mathie, wiceprezes ds. piłki nożnej, Azja i Australia, World Sport Group, powiedział: “FxPro stanowi świetne uzupełnienie rodziny biznesowych partnerów AFC - grupy wiodących marek na świecie oraz międzynarodowych firm.

Jesteśmy zachwyceni, że FxPro docenił wartość współpracy z najlepszymi rozgrywkami sportowymi w Azji, które gromadzą coraz większą publiczność w regionie. Cieszymy się na współpracę z FxPro i jesteśmy pewni, że rozgrywki pozwolą osiągnąć zakładane przez FxPro cele sponsorskie i zamierzenia dotyczące ich marki.”

FxPro posiada biura w Nicei, Londynie, Madrycie, Wiedniu, Moskwie oraz na Cyprze. Dowiedz się więcej.

Więcej informacji udzielają:

AFC
Steve Kim — menadżer ds. mediów oraz komunikacji
Asian Football Confederation
Tel: +60 3 8994 3388
Email: steve.kim@the-afc.com

Shyamala Velappan
World Sport Group
Tel: +65 6826 2688
Email: s.velappan@worldsportgroup.com.sg

O Lidze Mistrzów AFC

Liga Mistrzów AFC to najbardziej prestiżowe rozgrywki klubowej piłki nożnej w Azji, które przeszły sporą reorganizację w roku 2009. W jej wyniku potężnie wzrosła pula nagród oraz bonusy za osiągane wyniki. Restart rozgrywek spowodował otwarcie nowej ery profesjonalizmu w azjatyckiej piłce nożnej. Liga Mistrzów AFC nakłada na kluby oraz ligi bardzo restrykcyjne wymagania. Uczestnicy rozgrywek muszą być podmiotami gospodarczymi, a rozgrywki ligowe w poszczególnych krajach prowadzone muszą być przez zawodowe organizacje.

W rozgrywkach biorą udział 32 zespoły z 13 państw. Dwie drużyny awansują do rozgrywek z eliminacji. W latach 2009 i 2010 ze zwycięstwa cieszyły się drużyny koreańskie: Pohang Steelers oraz Seongnam Ilhwa, które następnie reprezentowały region w kończących sezon Klubowych Mistrzostwach Świata.

Pod kierownictwem prezydenta, Mohammeda bin Hammama, AFC ciężko pracuje nad zbudowaniem wiarygodności turnieju poprzez ustanowienie wygórowanych warunków uczestnictwa, aby zapewnić, że kluby i ligi biorące udział w rozgrywkach, są podmiotami w pełni profesjonalnymi pod względem biznesowym, administracyjnym oraz technicznym.

Więcej informacji na temat Ligi Mistrzów AFC znajdziesz na stronie www.the-afc.com.

O World Sport Group

World Sport Group posiada siedzibę w Singapurze i jest wiodącą w Azji firmą marketingową, medialną oraz menadżerską. Firma obecna jest na azjatyckim rynku sportowym od roku 1992. Każdego roku firma pokazuje ponad 600 dni, a więc ponad 5000 godzin relacji ze zmagań sportowych w 30 krajach w regionie.

World Sport Group jest wyłącznym partnerem marketingowym Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej (AFC) oraz Asean Football Federation (AFF). Firma jest także ważnym udziałowcem w Asian Golf i organizuje kilka z największych wydarzeń w regionie, w tym Barclays Singapore Open, Australian Open oraz Asean Golf Tour. Firma jest także globalnym partnerem marketingowym i medialnym OneAsia.
Więcej informacji znajdziesz na www.worldsportgroup.com

Speakers
Charalambos Psimolophitis
aboutUs_teamCEO
Ilya Holeu
aboutUs_teamMarketing
Powrót do komunikatów prasowych