Uzyskaj wsparcie 24/5

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) lub uzyskaj natychmiastową pomoc od naszego wsparcia przez telefon, e-mail lub czat na żywo.
contact us chat icon
Czat na żywo
Natychmiastowa pomoc od naszego wsparcia
contact us request callback icon
Zamów rozmowę telefoniczną
Porozmawiaj z nami w dogodnym dla siebie czasie
contact us email icon
[email protected]
Write to us

faq

Your questions answered

About the Company

Jak długo FxPro działa na rynku?

FxPro began its journey in **1999**, evolving into one of the leading online trading brokers globally. Over the years, FxPro has expanded its regulatory framework to ensure compliance with the highest industry standards.

FxPro operates under multiple entities regulated by respected authorities worldwide, including:

  • **Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC)**
  • **Financial Conduct Authority (FCA) in the UK**
  • **Securities Commission of The Bahamas (SCB)** and more.

This strong regulatory oversight reflects FxPro’s commitment to providing a secure and transparent trading environment for its clients.

Jakie korzyści płyną z inwestowania w FxPro?

FxPro is a No Dealing Desk Execution* broker, offering professional trading conditions, superior execution technology and access to deep liquidity.

Trade CFDs on a wide range of instruments, including popular FX pairs, Futures, Indices, Metals, Energy and Shares, and experience the global markets at your fingertips.

FxPro also offers free educational material, forex trading tools and demo trading accounts to all of our clients to help them practice and learn more about CFDs trading before opening a live trading account. FxPro customer support team is ready to help you 24/5 with any queries you may have in more than 20 languages.

*Subject to our Order Execution Policy

Gdzie znajdują się wasze siedziby?

We have offices in the UK, Cyprus, UAE, Monaco and Bahamas. You can see all office and contact details here.

Who are your regulators?

FxPro group operates several legal entities, each regulated by the relevant local authority in that jurisdiction.

FxPro Financial Services Ltd is regulated by the Cyprus Securities and Exchange Commission (‘CySEC’) and by the South Africa Financial Sector Conduct Authority (‘FSCA’). FxPro UK Limited is regulated by the Financial Conduct Authority (‘FCA’). FxPro Global Markets Limited is authorised and regulated by the Securities Commission of The Bahamas (‘SCB’).

You can see more information about our licences and regulations here: https://www.fxpro.com/about/licences

Since the availability of jurisdictions may depend on your country of residence, please check the registration page to see which jurisdictions are available to you.

Jak mogę zarejestrować się jako agent wprowadzający?

Więcej informacji o możliwościach współpracy znajdziesz na stronie:https://www.fxpro.com/partners
Wypełnij nasz formularz podając dane kontaktowe oraz kilka podstawowych informacji (np. podaj adres swojej strony (jeśli masz), ilość potencjalnych klientów itp.) a nasz pracownik skontaktuje się z tobą, aby omówić współpracę bardziej szczegółowo.

When and how are IB commissions paid?

Prowizje wypłacane są na twoje konto FxPro co tydzień. Prowizje możesz wypłacić poprzez przelew bankowy.

Czy wspieracie agentów wprowadzających materiałami promocyjnymi?

Tak, zapewniamy agentom wprowadzającym banery, loga oraz różne darmowe narzędzia, takie jak widgety i kalkulatory. Wszystkie materiały promocyjne dostępne są w naszym centrum zarządzania treściami, które jest udostępniane i obsługiwane przez FxPro bez żadnych dodatkowych opłat.
https://marketing.fxpro.com/

Accounts

W jaki sposób mogę otworzyć konto transakcyjne?

W celu otwarcia konta transakcyjnego kliknij przycisk 'Rejestracja' na stronie głównej FxPro i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ukończyć rejestrację. Po zakończeniu procesu na adres email podany podczas rejestracji automatycznie zostaną wysłane ci dane do logowania. Zaloguj się w FxPro Direct korzystając ze swojego adresu email oraz wybranego przez siebie hasła. Po zalogowaniu się możesz przesłać niezbędne dokumenty (jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej), zarządzać swoim kontem, pobrać platformy transakcyjne i wpłacić pieniądze swoje konto.

Prosimy mieć na uwadze, że obowiązująca cię jurysdykcja uzależniona jest od kraju w jakim mieszkasz. FxPro nie oferuje handlu kontraktami różnic kursowych (kontraktami CFD) mieszkańcom niektórych krajów, np. Stanów Zjednoczonych oraz Iranu.

Czy mogę otworzyć konto firmowe?

You can open a trading account on your company name via our usual sign-up procedure. Please enter the personal details of the person who will be the authorised representative and then log into FxPro Direct to upload official company documentation such as a certificate of incorporation, articles of association etc. Once we receive all necessary documents, our Back Office Department will review them and assist in the completion of the application.

Czy oferujecie konta bez swapu?

FxPro offers swap-free accounts for religious purposes. However, fees may be applied once trades on certain instruments are open for a specific number of days. To apply for a swap-free account, please send an email request to our Back Office Department at [email protected]. For further details on FxPro swap-free accounts, please contact our Customer Support.

Czy mogę otworzyć konto wspólnie z inną osobą?

Yes. To open a joint account, each person must first open an individual FxPro account and then fill a Joint Account Request Form which can be obtained by contacting our Back Office Department at [email protected].

Please note that joint accounts are only available to married couples or first degree relatives.

Czy mogę otworzyć więcej niż jedno konto w FxPro?

Tak, w FxPro możesz otworzyć do 5 różnych kont transakcyjnych. Dodatkowe konta transakcyjne możesz otworzyć poprzez FxPro Direct.

What base currencies can I open an account in?

We offer Trading Account currencies in EUR, USD, GBP, CHF, JPY, PLN, AUD and ZAR. Additionally, we also offer NGN, VND, THB, MYR and IDR for certain jurisdictions, allowing you to trade in your local currency.

It is recommended that you select a Wallet currency in the same currency of your deposits and withdrawals in order to avoid any conversion fees, however you can select different base currencies for your Trading Accounts. When transferring between Wallet and an account in a different currency, a live conversion rate will be displayed to you.

Co to jest konto Premium (VIP)?

VIP Premium Accounts are offered to selected individuals with high deposits (typically $50k or equivalent) and those actively trading large volumes. VIP clients benefit from free VPS service and the possibility of decreased spreads/commissions.

For more information please visit our VIP page: https://www.fxpro.com/vip

Jakie typy kont oferujecie?

We offer a variety of account types for you to choose from, via a range of platforms including Metatrader 4, Metatrader 5 & cTrader.

The trading conditions for each account differ based on the jurisdiction.

You can see a useful comparison table of the account types and features on the page below: https://www.fxpro.com/trading-platforms/comparison

Spread Betting accounts are also available to clients of FxPro UK Limited that reside in the UK.

Czy oferujecie konta demo?

Yes. Demo accounts are a valuable trading tool to help beginners learn how to trade and allow experienced traders to experiment and test new strategies in a risk-free environment.

You can open an unlimited amount of demo accounts via FxPro Direct.

Although demo accounts present real market conditions and prices, please keep in mind that they are simulations and cannot always reasonably reflect all of the market conditions as during highly volatile or illiquid periods (e.g. market openings, news announcements) they may not behave in the same manner as live accounts.

Czy są jakieś ograniczenia dla kont demo?

You may open as many demo accounts as you wish. Demo accounts can be recharged with funds via FxPro Direct. However, please note that demo accounts will be deactivated after 180 days. Also, our MT4 and MT5 demo accounts are limited to a maximum of 70 open positions.

Although demo accounts present real market conditions and prices, please keep in mind that they are simulations and cannot always reasonably reflect all of the market conditions as during highly volatile or illiquid periods (e.g. market openings, news announcements) they may not behave in the same manner as live accounts.

Margin and leverage settings may vary between your demo and live account and you should not expect any success with the Demo Account to be replicated in your live trading.

For this reason, it is strongly recommended that demo accounts are viewed solely as a learning tool for inexperienced traders or a place for testing new trading strategies.

How to open an account with FxPro

  1. Click the ‘Register’ button on this page and open your New FxPro Direct account. Fill out the form with your name, country of residence and email. Set the password.
  2. Specify your nationality, date of birth and mobile number.
  3. Then, your residential address is required.
  4. To act in your best interest, we kindly ask to specify your occupation and education level.
  5. To understand your needs better, we should know more about your financial status and investment plans.
  6. Your trading experience also matters to us! Please answer carefully, as your responses will determine your suitability to trade CFD with FxPro.
  7. The next important step is a small test for financial markets knowledge.
  8. Now, put the default trading account settings. Later, you can open additional real and demo accounts with other preferences at any time.
  9. Right after that, you may undergo the identity verification by uploading the digital copies of the documents required.
  10. Don’t forget to check your inbox! The FxPro Team will send you an email with account credentials. Please keep them safe.

You will be able to fund your account once it gets verified to start trading with FxPro.

Watch video instruction

Video Thumbnail

Verification

Czy moje dane osobowe są u was bezpieczne?

FxPro stosuje liczne środki zapobiegawcze w celu zapewnienia bezpieczeństwa twoim danym osobowym. Twoje hasło jest szyfrowane, a dane osobowe przechowywane są na bezpiecznych serwerach, do których dostęp posiada zaledwie kilku upoważnionych pracowników naszej firmy.

Jakie dokumenty muszę wam przedstawić?

We require a copy of your valid International Passport, National ID card or Driver's Licence in order to verify your identity.

We may also request a Proof of residence document showing your name and address, issued within the last 6 months.

The document(s) required and their current verification status can be seen at any time via FxPro Direct.

W jaki sposób mogę przesłać wam wymagane dokumenty?

Dokumenty możesz załączyć podczas procesu rejestracji. Dokumenty możesz także przesłać poprzez FxPro Direct klikając w zakładkę 'Mój profil', a następnie 'Prześlij dokumenty'. Ewentualnie możesz przesłać dokumenty mailem na adres [email protected].

How can I verify my profile?

  1. Sign in to FxPro Direct with your email and password.
  2. Get ready to take a photo of your passport, ID card or driver’s license.

    (A Proof of residence, such as a bank statement or utility bill, issued within the last 6 months, may also be required).

  3. Click the “Upload documents” button and choose the row with the document you prefer to provide.

Document verification is usually very fast and you can always check the status from the same section in FxPro Direct.

Please note that uploading the documents through Direct is the only acceptable channel of submitting these documents and that any documents sent by email will not be processed.

Watch video instruction

Video Thumbnail

What should I do if I fail the appropriateness test?

As a regulated broker, we are required to assess the suitability of our clients in regards to their understanding of CFDs and knowledge of the risks involved.

If it is deemed that you do not currently have the experience required, you can proceed with a demo account creation. Once you feel that you are ready and experienced enough to open a live account, and are fully aware of the risks involved, please contact us so we can reassess your suitability.

If the information you provided to us on the registration form was inaccurate, please let us know so we can contact you to clarify any errors.

PLATFORMY MT4 ORAZ MT5

Czy wasze platformy są kompatybilne z komputerami Mac?

Platformy transakcyjne FxPro MT4 oraz FxPro MT5 są kompatybilne z komputerami Mac i można je pobrać z naszego Centrum pobierania. Dostępne są także internetowe oraz mobilne aplikacje naszych platform FxPro MT4, FxPro MT5 oraz FxPro cTrader.

Czy pozwalacie na używanie algorytmów do handlu na waszych platformach?

Tak. Expert Advisors są w pełni kompatybilne na naszych platformach FxPro MT4 oraz FxPro MT5, a z botów cAlgo możesz korzystać na naszej platformie FxPro cTrader. Jeżeli masz pytania dotyczące Expert Advisors oraz cAlgo, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres [email protected].

W jaki sposób mam zalogować się do platformy transakcyjnej MT4?

Do platformy zalogujesz się korzystając z menu w lewym górnym rogu ekranu. W tym celu kliknij ‘Plik’ a następnie ‘Zaloguj się do konta transakcyjnego’. Pojawi się nowe okno, w którym będziesz musiał wprowadzić swój login, hasło oraz wybrać serwer, do którego zostało przypisane twoje konto.

log in

Twoje dane do logowania zostaną wysłane na adres email po zatwierdzeniu twojego konta.

Dane do konta demo można także znaleźć w FxPro Direct. Aby je znaleźć zaloguj się do FxPro Direct, kliknij w zakładkę ‘Mój profil’ znajdującą się po lewej stronie, a następnie kliknij w ‘Dane dostępu do platformy’ na stronie ‘Mój profil’.

Jeżeli zapomniałeś swoje hasło do konta transakcyjnego w MT4, możesz je odzyskać poprzez FxPro Direct.

How do I place a new order in MT4?

Istnieje wiele sposobów składania natychmiastowego zlecenia na platformie MT4:

  1. Kliknij w przycisk ‘Nowe zlecenie’ na pasku narzędzi
  2. Wybierz ‘Nowe zlecenie’ z rozwijanego menu ‘Narzędzia’
  3. Naciśnij klawisz F9
  4. Kliknij prawym przyciskiem myszy w oknie ‘Obserwacja rynku’ opcję ‘Nowe zlecenie’
  5. Dwukrotnie kliknij wybrany instrument w oknie 'Obserwacja rynku'
  6. Włącz inwestowanie po jednym kliknięciu

Każdy z powyższych kroków otworzy okno ‘Zlecenie’. To umożliwi Ci dostosowanie parametrów pozycji, którą chcesz otworzyć. Pole ‘Symbol’ umożliwia zmianę wybranego instrumentu, a pole ‘Ilość’ pozwala na ustawienie wielkości inwestycji (lota). Możesz także ustawić poziomy stop-loss oraz take-profit.
Następnie klikasz przycisk ‘Sprzedaj’ aby otworzyć krótką pozycję przy aktualnym poziomie ceny sprzedaży lub ‘Kup’ aby otworzyć długą pozycję przy aktualnym poziomie ceny kupna.

Jak zamknąć pozycję na platformie MT4?

Aby ręcznie zamknąć otwartą pozycję, musisz najpierw zlokalizować zlecenie w oknie ‘Terminal’ MT4 znajdującym się u dołu ekranu. Kliknij prawym przyciskiem myszy na zlecenie, które chcesz zamknąć i wybierz opcję ‘Zamknij zlecenie’ lub kliknij dwukrotnie na zlecenie, aby otworzyć okno ‘Zlecenie’ i w nim wybrać polecenie zamknięcia. Możesz także zamknąć pozycję klikając w symbol 'X' w prawym dolnym rogu terminala MT4.
Jeżeli masz włączoną opcję handlu przy pomocy jednego kliknięcia, powyższe kroki spowodują natychmiastowe zamknięcie pozycji, bez wyświetlania dodatkowego okna potwierdzającego.
Jeśli ustawiłeś poprawnie poziomy stop-loss i take-profit, twoje zlecenie zostanie automatycznie zamknięte, gdy cena rynkowa osiągnie jeden z określonych przez ciebie poziomów.

Jak złożyć zlecenie oczekujące na platformie MT4?

Zlecenie oczekujące to instrukcja otwarcia pozycji w momencie, kiedy instrument osiągnie określoną, wcześniej zdefiniowaną przez ciebie cenę.
Możesz złożyć zlecenie oczekujące korzystając z głównego okna ‘Zlecenie’. Po prostu zmień ‘Rodzaj’ z ‘Natychmiastowa egzekucja' na ‘Zlecenie oczekujące’. Pojawi się rozwijane menu, w którym zostaniesz zapytany, czy planowane zlecenie oczekujące jest typu: Buy Limit, Sell Limit, Buy Stop czy Sell Stop. Będziesz mieć także możliwość ustawienia limitu ceny oraz daty i godziny wygaśnięcia zlecenia.
Miej na uwadze, że poziomy Buy stops oraz Sell muszą zostać ustawione powyżej aktualnej ceny rynkowej, a poziomy Sell stops oraz Buy muszą zostać ustalone na poziomie niższym niż aktualna cena rynkowa.

Jak zmienić lub usunąć zlecenie oczekujące na platformie MT4?

Aby zmodyfikować lub usunąć zlecenie oczekujące znajdź je w oknie ‘Terminal’ znajdującym się u dołu ekranu MT4. Otwarte zlecenia pojawiają się powyżej szczegółów Twojego konta, a zlecenia, które oczekują na realizację są wyświetlane poniżej. Kliknij prawym przyciskiem myszy bądź dwukrotnie na zlecenie, które chcesz zmodyfikować lub usunąć. Pojawi się menu, które pozwoli ci wybrać opcję ‘Modyfikuj lub usuń zlecenie’. Wyświetli się okno ‘Zlecenie’, które umożliwi ci zmianę poziomu ceny, przy którym zlecenie jest realizowane, zmodyfikować datę jego wygaśnięcia, ustawić poziomy stop-loss oraz take-profit lub całkowicie je usunąć.

Dlaczego przycisk modyfikacji jest nieaktywny, gdy próbuję ustawić poziomy SL lub TP dla istniejącego zlecenia?

Jeżeli przycisk ‘Modyfikuj’ jest nieaktywny, gdy próbujesz ustawić poziom stop-loss lub take-profit w istniejącym zleceniu, może to wynikać z tego, że ustawiłeś poziomy stop-loss lub take-profit zbyt blisko aktualnej ceny. Może to także oznaczać, że ustawiłeś te poziomy po złej stronie aktualnego poziomu ceny.
Miej na uwadze, że dla krótkich pozycji (zleceń sprzedaży) poziom stop-loss musi być ustalony wyżej od aktualnej ceny rynkowej, a poziom take-profit musi być ustalony poniżej aktualnej ceny rynkowej.
Minimalne poziomy zamknięcia pozycji dla poszczególnych platform znajdziesz w specyfikacjach: https://www.fxpro.com/trading/forex

Jak mogę dodać własne wskaźniki lub roboty EA do MT4/MT5?

Aby dodać własne roboty EA lub wskaźniki, otwórz aplikację MT4 i przejdź do File>Open Data Folder, następnie wybierz MQL4/5>'Experts' lub 'Wskaźniki' i wklej swój plik MQL4/EX4 lub MQL5/EX5 do tego folderu. Gdy ponownie otworzysz platformę, twoje indywidualne wskaźniki/roboty powinny znajdować się w oknie nawigacyjnym i powinieneś móc przeciągać je i umieszczać na wybranych przez siebie wykresach.
Dodatkowe roboty EA oraz wskaźniki znajdziesz na stronie MQL5: https://www.mql5.com/en/code/mt4

Gdzie znajdę swoje nowo utworzone roboty EA na platformie MT4?

Klienci FxPro UK Limited mogą otworzyć konto transakcyjne w następujących walutach: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY oraz PLN.

Klienci FxPro Financial Services Limited mogą otworzyć konto transakcyjne w następujących walutach: EUR,USD, GBP, AUD, CHF, JPY, PLN oraz ZAR.

Klienci FxPro Global Markets Limited mogą otworzyć konto transakcyjne w następujących walutach: EUR, USD, GBP, CHF, JPY, PLN, AUD oraz ZAR.

Klienci FxPro Global Markets MENA Limited mogą otworzyć konto transakcyjne w następujących walutach: USD, GBP oraz EUR.

Zalecamy otworzyć konto w tej samej walucie, w której będziesz dokonywać wpłat oraz wypłat ze swojego konta, aby uniknąć dodatkowych opłat związanych z przewalutowaniem. Prosimy mieć na uwadze, że wszystkie środki wpłacone na twoje konto w walucie innej niż waluta twojego konta transakcyjnego, zostaną przeliczone na walutę konta po kursie obowiązującym w momencie dokonywania transakcji.

Jak mogę przeprowadzić testowanie wsteczne swojego robota EA?

Na platformie MT4 możesz przeprowadzić testowanie wsteczne skuteczności swojego robota EA w oparciu o dane historyczne. W tym celu przejdź do zakładki ‘Widok’, wybierz opcję ‘Test strategii’, z listy wybierz Expert Advisor i ustaw parametry dla swojego testu wstecznego.
Więcej informacji znajdziesz w poradniku testowania wstecznego MT4, który dostępny jest tutaj.
Jeżeli jesteś zadowolony ze swojego robota EA, możesz sprawdzić go w prawdziwych warunkach rynkowych na swoim koncie demo.

Skąd będę wiedział, że mój robot EA działa prawidłowo?

Aby mieć pewność, że twój robot EA działa prawidłowo, musisz najpierw upewnić się, że działanie robotów EA w twojej aplikacji jest włączone. W tym celu sprawdź, czy przycisk ‘AutoTrading’ w głównym pasku narzędzi u góry ekranu jest podświetlony na zielono. Jeżeli jest koloru czerwonego, kliknij w niego, aby umożliwić działanie robotów EA.

‘AutoTrading’

Następnie musisz upewnić się, że twoje roboty EA są włączone w trybie handlu na żywo. W tym celu kliknij prawym przyciskiem myszy na wykres, na którym umieszczony został robot EA, wybierz ‘Expert Advisors’, a następnie ‘Właściwości’. Zaznacz okienko nazwane ‘Pozwól na handel na żywo’ i kliknij ‘OK’. Twój robot EA powinien teraz działać poprawnie.

Allow live trading

Gdy twój robot EA działa, możesz zajrzeć do zakładek ‘Experts’ oraz ‘Dziennik’, aby sprawdzić, czy system nie informuje o jakiś błędach.
Zwróć uwagę, że jeżeli twój robot EA działa i automatyczny handel jest włączony, w prawym górnym rogu wykresu obok nazwy robota EA będziesz widzieć uśmiechniętą buźkę.

Dlaczego w rogu wykresu wyświetla mi się krzyżyk/smutna buzia?

Wygląda na to, że w aplikacji MT4 nie masz włączonej opcji działania Expert Advisors. Możesz ją włączyć po prostu klikając w przycisk ‘AutoTrading’ w głównym pasku narzędzi nad wykresem. Jeżeli znajdujący się tam symbol zmieni kolor z czerwonego na zielony, działanie robotów EA zostało włączone. Możesz to także zrobić przechodząc do zakładki ‘Narzędzia’, ‘Opcje’, wybierając zakładkę ‘Expert Advisors’ i zaznaczyć okienko ‘Włącz Expert Advisors’.
Musisz się także upewnić, że konkretny robot EA jest upoważniony do działania podczas handlu wybierając opcję 'Pozwól na handel na żywo' w zakładce 'ogólne' gdy przeciągasz robota EA na wykres.

W jaki sposób usunąć robota EA, którego dodałem do platformy MT4/MT5?

Aby usunąć robota EA z platformy MT4/5, kliknij prawym przyciskiem na wykres, wybierz ‘Expert Advisors’, a następnie ‘Usuń’.

Czy mogę używać kilku robotów EA w tym samym czasie na platformie MT4?

Tak, możesz korzystać z wielu robotów EA w tym samym czasie podczas handlu tym samym instrumentem. Jednakże możesz dodać tylko jednego robota EA do każdego wykresu. Przykładowo: jeżeli chcesz wykorzystać dwa roboty EA podczas handlowania parą walut EUR/USD, musisz otworzyć dwa wykresy dla tej pary i dodać po jednym robocie do każdego z nich.

Gdzie mogę znaleźć saldo mojego konta oraz historię transakcji?

Wszystkie informacje dotyczące twojego konta oraz historię transakcji znajdziesz w oknie ‘Terminal’ na dole ekranu aplikacji MT4. U dołu tego okna znajdziesz następujące zakładki:

  • Handel: znajdziesz tu saldo swojego konta, wartość kapitału, depozyt zabezpieczający, dostępne środki, wysokość dostępnych środków oraz wszystkie otwarte pozycje i oczekujące zlecenia
  • Historia konta: znajdziesz tu historię wszystkich swoich zleceń wraz z datą i czasem ich zawarcia, typ zlecenia, wielkość lota, rodzaj instrumentu, cenę otwarcia, poziomy take-profit oraz stop-loss, czas i cenę zamknięcia, opłaty swap oraz informację o zyskach.
  • Dziennik: znajdziesz tu historię wszystkich działań podjętych przez ciebie na platformie MT4, jak również ich datę i czas.

W jaki sposób mogę wygenerować historię moich transakcji na MT4?

Możesz wygenerować raport podsumowujący historię transakcji i wyeksportować go do osobnego pliku HTML lub Excel. Aby to zrobić, zaloguj się do terminala MT4, kliknij na zakładkę ‘Historia konta’ u dołu okna ‘Terminal’, które znajduje się na dole ekranu aplikacji MT4. Kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu okna i wybierz ‘Zapisz jako raport’. Pojawi się nowe okno, które pozwoli ci wybrać lokalizację, w której zostanie zapisany raport. Kliknij ‘Zapisz’, aby pobrać historię transakcji.

W jaki sposób korzystać z okna 'Rynek'?

W oknie 'Rynek' w aplikacji MT4/MT5 znajdziesz informacje o wszystkich cenach Bid/Ask, instrumentach, złożysz zlecenie, znajdziesz otwarte wykresy itp.
Aby wyświetlić wszystkie dostępne do handlu instrumenty, kliknij prawym przyciskiem myszy w oknie rynek i wybierz opcję 'Pokaż wszystko'.

Show All

Możesz kliknąć prawym przyciskiem myszy w oknie rynek, wybrać opcję 'Symbole' i pojedynczo dodać instrumenty, które chcesz, aby zostały wyświetlone. Możesz także tworzyć własne grupy.

Jak zmienić hasło do platformy MT4/MT5?

Po zalogowaniu się do platformy przejdź do sekcji Narzędzia>Opcje w zakładce 'Serwer' i wybierz opcję 'Zmień hasło'. Tutaj możesz wybrać nowe hasło i je zatwierdzić.

Change Password

Jeżeli napotkasz jakieś problemy, sprawdź zakładkę Dziennik w platformie MT4, aby sprawdzić, czy nie wystąpiły jakieś błędy.

Jak utworzyć hasło inwestora w MT4/MT5?

Hasło inwestora pozwala użytkownikowi na podgląd aktywności na koncie, ale nie pozwala zawierać lub modyfikować żadnych transakcji. Innymi słowy daje ono dostęp do konta na zasadzie 'tylko do odczytu'.
Po zalogowaniu się do platformy przy użyciu głównego hasła, przejdź do sekcji Narzędzia>Opcje i w zakładce 'Serwer' wybierz opcję 'Zmień hasło'. W tym miejscu możesz wybrać opcję 'Zmień hasło inwestora (tylko do odczytu)'

Change Investor

Co to jest centrum historii w MT4?

W Centrum Historii platformy MT4 masz dostęp do historycznych wykresów. Centrum znajdziesz przechodząc do sekcji Narzędzia>Centrum Historii lub wybierając klawisz F2.
Ilość dostępnych danych historycznych uzależniona jest od ram czasowych, jakie wybierzesz, ponieważ system ma ograniczoną ilość pozycji danych dla danego przedziału czasowego (około 2050 wyników).
Na przykład: jeśli wybierzesz krótki przedział czasowy (np. 1 miesiąc) mogą wyświetlić ci się dane tylko z jednego lub dwóch dni.
Możesz pobrać dodatkowe dane, jednak będą one pochodzić z serwera metaquotes.

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

PLATFORMA CTRADER

W jaki sposób mogę zamknąć pozycję w cTrader?

Aby zamknąć pozycję, kliknij w przycisk ‘Zamknij’ w oknie ‘Podgląd rynku’ na dole ekranu cTrader. W oknie ‘Podgląd rynku’ możesz wybrać, czy chcesz zamknąć pojedyncze zlecenie, czy wszystkie otwarte pozycje klikając ‘Zamknij wszystkie’.
Możesz skorzystać z ustawień QuickTrade do wyboru jeżeli ta opcja jest wyłączona lub jeżeli włączony jest handel w oparciu o pojedyncze lub podwójne kliknięcie.

Jak zalogować się do platformy cTrader?

Your cTrader cTID are sent to you via email once the creation of your account has been confirmed.

cTID allows access to all FxPro cTrader accounts (demo & live) using only one login and password.

As default, your cTID email will be the registered email address of your profile, and you can change the password to your own preference.

Once logged in with the cTID, you will be able to switch between any FxPro cTrader accounts registered under your profile.

W jaki sposób utworzyć nowe zlecenie na platformie cTrader?

Jest kilka sposobów otwarcia nowego zlecenia na platformie cTrader.

Możesz użyć klawisza F9, aby otworzyć okno ‘Utwórz zlecenie’ lub kliknąć na ikonę znajdującą się nad listą po lewej stronie platformy. Możesz także kliknąć w dowolny instrument znajdujący się na 'Liście', kliknąć ikonę ‘Nowe zlecenie’ lub złożyć zlecenie bezpośrednio poprzez przyciski kupna i sprzedaży:

Buy and Sell buttons

Przyciski kupna i sprzedaży dostępne są także na każdym otwartym wykresie:

available

Jeżeli nie masz włączonego ustawienia 'Szybki handel', pojawi się nowe okno, które umożliwi ci utworzenie nowego zlecenia, ustawienie wartości granicznych zlecenia, wybrać instrument, którym chcesz handlować, ustawić poziomy stop-loss oraz take-profit:

Market Order
Ważne: jeżeli chcesz otwierać i zamykać zlecenia przy pomocy jednego lub dwóch kliknięć bezpośrednio z wykresów lub listy, będziesz musiał umożliwić takie rozwiązanie w ustawieniach.

Jak złożyć zlecenie oczekujące?

Możesz złożyć zlecenie oczekujące poprzez okno ‘Utwórz zlecenie’. W oknie ‘Utwórz zlecenie’ wybierz ‘Zlecenie Limit’ lub ‘Zlecenie Stop’ oraz wybierz symbol, graniczny poziom ceny, wolumen, datę i czas wygaśnięcia zlecenia, ustaw także poziomy stop-loss oraz take-profit i kliknij ‘Sprzedaj’ lub ‘Kup’.

Zlecenia oczekujące możesz także zawierać poprzez okno Głębokość rynku lub klikając prawym przyciskiem myszy na wykresie.

Jak zmienić lub usunąć zlecenie oczekujące na platformie cTrader?

Jeżeli zajdzie potrzeba dokonania zmian lub usunięcia utworzonego zlecenia oczekującego kliknij zakładkę ‘Zlecenia’ w oknie ‘Obserwacja handlu’. W ten sposób wyświetlą się wszystkie twoje zlecenia oczekujące. Kliknij prawym przyciskiem myszy na zlecenie, które chcesz zmienić lub usunąć, aby dokonać oczekiwanych zmian lub usunąć wybrane zlecenie. Jeżeli klikniesz ‘Modyfikuj’, pojawi się nowe okno, które pozwoli ci na dokonanie zmian w twoim zleceniu oczekującym. Jeżeli klikniesz ‘Usuń’, twoje zlecenie zostanie automatycznie usunięte z listy.

W jaki sposób ustawić możliwość handlu przy pomocy jednego lub dwóch kliknięć?

W platformie cTrader kliknij na ikonę ustawień w lewym dolnym rogu i wybierz zakładkę 'Szybki handel'. Tutaj możesz zdecydować, czy chcesz włączyć handel przy pomocy 'jednego kliknięcia' lub 'dwóch kliknięć'.
Jeżeli ustawienia szybkiego handlu są 'wyłączone', oznacza to, że każde złożenie zlecenia zostanie poprzedzone pojawieniem się dodatkowego okna potwierdzającego.
W tym oknie będziesz mógł także ustawić domyślne wartości SL/TP oraz zasięgi rynkowe dla wszystkich rodzajów zleceń.

Click trading

W jaki sposób obliczane są prowizje na platformie cTrader?

Spready na platformie cTrader dla głównych par walut zaczynają się od 0, a prowizja wynosi 3,50 od lota liczona od waluty bazowej w handlowanej parze. Prowizja ta jest pobierana w momencie otwarcia i zamknięcia pozycji.
Możesz skorzystać z zamieszczonego poniżej kalkulatora prowizji cTrader, aby wyliczyć sobie wysokość prowizji dla różnych zleceń:
https://www.fxpro.com/trading-tools/calculators/ctrader-commission
Standardowo prowizja wyliczana jest dla inwestycji rzędu $35 przy obrocie $1 mln.
Przykład z rynku forex- jeżeli handlujesz 1 lotem (100 000) pary EUR/USD, prowizja wyniesie €3,50 gdy otwierasz pozycję oraz gdy ją zamykasz (razem €7).
Przykład z rynku metali- (ilość uncji x MP) / 1,000,000 X 35 = jednostronna prowizja

What is a ctrader ID (cTID) and how can I create one?

Your cTrader (cTID) will be created and sent to you via email once the creation of your account has been confirmed.

cTID allows access to all FxPro cTrader accounts (demo & live) using only one login and password.

When logged in with the cTID, your cTrader account(s) will automatically become linked, and you will also have access to extra features that the cTID provides, such as:

  • Custom watchlists
  • Email alerts
  • Price alerts
  • Workspaces

Note: The cTID is seperate from your FxPro account login details and is something offered by Spotware directly. You can read more about it here

W jaki sposób mogę pobrać cBota lub dodatkowy wskaźnik na cTrader?

Możesz pobrać dodatkowe wskaźniki/cBoty poprzez stronę cTDN: https://ctdn.com/algos/indicators - https://ctdn.com/algos/cbots
Możesz także kliknąć na ikonę wskaźnika na dowolnym wykresie cTrader i wybrać 'więcej wskaźników'

more indicators

Gdy zdecydujesz się na pobieranie ze strony, zostaniesz automatycznie poproszony o instalację wskaźnika na platformie cTrader.

Skąd będę wiedział, że mój cBot działa poprawnie?

Jeżeli korzystasz z cBotów na platformie cTrader, lista załączonych cBotów będzie widoczna w lewym dolnym rogu wykresu. Jeżeli twój cBot działa poprawnie, pojawi się także przycisk ‘Stop’.
Jeżeli masz włączone cBoty, w zakładce 'Automatyka' będzie widoczna lista aktywnych cBotów. Przycisk ‘Stop’ pojawi się obok aktywnych botów.
Jeżeli wybrany przez ciebie cBot jest włączony, możesz zajrzeć do zakładek ‘Dziennik’ oraz ‘cBot Log’, aby sprawdzić, czy twój system nie zgłasza jakiś błędów.

Czy mogę przetestować mojego cBota zanim rozpocznę handel na żywo?

Tak, możesz przeprowadzić testy wsteczne swojego cBota na danych historycznych na platformie cTrader. W tym celu musisz przejść do sekcji 'Automatyka', kliknąć w strzałkę znajdującą się obok twojego cBota i wybrać ‘Dodaj bota’. Przejdź do zakładki ‘Testowanie wsteczne’ i dobierz odpowiadające ci parametry testu zanim rozpoczniesz korzystanie z niego na żywo.
Jeżeli będziesz zadowolony ze swojego cBota, możesz sprawdzić jego funkcjonowanie w prawdziwych warunkach na swoim koncie demo.

Czy mogę korzystać z wielu cBotów w tym samym czasie?

Tak, możesz korzystać z wielu cBotów w tym samym czasie i na tym samym wykresie. Gdy dodasz je do wykresu, zobaczysz oddzielne okienko dla każdego z nich w lewym dolnym rogu wykresu.

multiple cBots

W jaki sposób zatrzymać cBota, którego dodałem do platformy cTrader?

Aby usunąć cBota z platformy cTrader, kliknij na przycisk ‘Stop’. Boty mogą zostać usunięte z wykresów w cTrader lub z listy ‘Boty’ w zakładce 'Automatyka' .

Czy mój cBot będzie dalej działać po zamknięciu platformy cTrader?

Aby twoje cBoty mogły za ciebie handlować, twój komputer oraz oprogramowanie cTrader muszą być włączone. Zamknięcie platformy cTrader spowoduje wyłączenie cBotów.

Możesz zdecydować się na subskrypcję usługi FxPro VPS (Wirtualny Serwer Prywatny), dzięki której twoje roboty cBot będą handlować dla ciebie bez żadnej przerwy, niezależnie od tego czy twoje oprogramowanie cTrader oraz komputer są włączone.

Gdzie mogę znaleźć saldo mojego konta oraz historię transakcji?

Saldo konta oraz historię transakcji znajdziesz w oknie ‘Handel’ znajdującym się na dole ekranu platformy cTrader.

  • Zakładka pozycje pokazuje twój aktualny stan konta, kapitał, depozyt, depozyt zabezpieczający, jego poziom, oraz niezrealizowane zyski i straty.
  • Zakładka zlecenia pokazuje aktualnie oczekujące zlecenia
  • Zakładka historia pokazuje pełną historię zleceń.

Jak wygenerować historię transakcji na platformie cTrader?

Możesz wyeksportować historię swoich transakcji z okna ‘Handel’. Otwórz zakładkę ‘Historia’, kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu listy poprzednich zleceń i wybierz ‘Utwórz wyciąg’, aby wygenerować historię transakcji jako dokument HTML lub wybierz opcję ‘Eksportuj do Excela’, aby pobrać historię transakcji jako plik Excel.

Jak zainstalować oprogramowanie komputerowe cTrader?

Oprogramowanie cTrader możesz pobrać poprzez link poniżej lub z naszej strony: https://www.fxpro.com/trading-platforms/ctrader
Niestety aktualnie nie jest dostępna wersja na komputery MAC, jednak w ofercie mamy aplikację internetową cTrader, którą znajdziesz tutaj:
https://ct.fxpro.com/
Informacje o wymaganiach systemowych oraz kompatybilnych przeglądarkach znajdziesz na stronie spotware.
Jeżeli podczas instalacji pojawi się błąd, najprawdopodobniej został on wywołany przez zaporę firewall/program antywirusowy, który blokuje pobieranie. Wyłącz na czas pobierania zaporę firewall/program antywirusowy i spróbuj ponownie.

Jak odinstalować oprogramowanie cTrader?

Gdy całkowicie odinstalowujesz cTrader, musisz także usunąć foldery tymczasowe, aby skutecznie usunąć oprogramowanie. Postępuj według poniższych instrukcji, aby całkowicie usunąć oprogramowanie ze swojego komputera:

Odinstaluj cTrader poprzez panel sterowania, a następnie:
- W Dokumentach usuń cTrader oraz cAlgo - w lokalizacji ''C:/Users/user/AppData/Roaming/'' usuń: - Fxpro-cAlgo - FxPro-cTrader - FxPro-cTraderUsers
- w lokalizacji ''C:/Users/user/AppData/Local/Apps/2.0/'' usuń ten folder
Teraz możesz przystąpić do ponownego pobierania.

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

FxPro Edge

Jak zalogować się do platformy transakcyjnej FxPro Edge?

Możesz zalogować się do FxPro Edge przechodząc na stronę https://edge.fxpro.co.uk i wprowadzając swoje dane logowania do profilu Direct.

Login

Jeżeli masz więcej niż jedno konto, możesz wybrać z którego chcesz skorzystać na następnym ekranie.

Login

Możesz przełączyć się na inne konto klikając na rozwijane menu w prawym górnym rogu.

Login

Jak otworzyć nowe zlecenie?

Nowe zlecenie można otworzyć na kilka sposobów:

  1. Poprzez wykres
    • Kliknij prawym przyciskiem na wykresie
    • Kliknij w 'Utwórz nowe zlecenie'

      Create Order
    • Pojawi się okno nowego zlecenia. W tym miejscu można ustalić parametry zlecenia, które zamierza się otworzyć.

      Create Order

  2. Poprzez przyciski Utwórz zlecenie

    Create Order

  3. Poprzez nazwy zleceń na liście obserwacyjnej (gdy aktywny jest handel przy pomocy 1 kliknięcia)

    Create Order

Jak zamknąć pozycję w FxPro Edge?

Aby ręcznie zamknąć otwartą pozycję, musisz w pierwszej kolejności zlokalizować zlecenie w widżecie Pozycje/Zlecenia. Możesz następnie kliknąć w przycisk 'Zamknij zlecenie' (przy włączonym handlu przy pomocy 1 kliknięcia) lub dwukrotnie klikając w zlecenie i zamknięcie go w oknie, które się pojawi.

Close Position

Close Position

Jeżeli ustaliłeś poprawne poziomy stop-loss lub take-profit, twoje zlecenie zostanie zamknięte, gdy na rynku pojawi się cena zgodna z którymś z tych poziomów.

Wszystkie zamknięte pozycje pojawią się w widżecie 'Historia'.

Jak złożyć nowe zlecenie oczekujące w FxPro Edge?

Zlecenie oczekujące to polecenie otwarcia pozycji wtedy, gdy cena instrumentu osiągnie wcześniej określony przez ciebie poziom. Możesz złożyć zlecenie oczekujące poprzez główne okno 'Zlecenie' wybierając zakładkę 'Limit' lub 'Stop'. Następnie będziesz mógł ustalić wartość ceny oraz datę i czas zamknięcia zlecenia oczekującego.

Pending Order 1

Miej na uwadze, że poziomy buy stop oraz sell limit muszą być ustalone powyżej aktualnego poziomu ceny na rynku, a poziomy sell stop oraz buy limit muszą być ustalone poniżej aktualnego poziomu ceny na rynku.

Alternatywnie możesz natychmiast złożyć zlecenie oczekujące klikając prawym przyciskiem myszy na wykresie.

Pending Order 2

Dlaczego przycisk modyfikacji jest nieaktywny, gdy próbuję ustawić poziomy SL lub TP dla istniejącego zlecenia?

Może to wynikać z tego, że ustawiłeś poziomy stop-loss lub take-profit zbyt blisko aktualnej ceny.

Może to także oznaczać, że ustawiłeś te poziomy po złej stronie aktualnego poziomu ceny.

Miej na uwadze, że dla krótkich pozycji (zleceń sprzedaży) poziom stop-loss musi być ustalony wyżej od aktualnej ceny rynkowej, a poziom take-profit musi być ustalony poniżej aktualnej ceny rynkowej.

Minimalne poziomy zamknięcia pozycji dla poszczególnych platform znajdziesz w specyfikacjach: https://www.fxpro.com/trading/forex

Czy mogę dodać własne wskaźniki lub roboty EA do FxPro Edge?

Aktualnie FxPro Edge nie obsługuje zewnętrznych wskaźników oraz robotów EA. Zamierzamy dodać taką możliwość w przyszłych wersjach platformy.

W jaki sposób dodać więcej widżetów do obszaru roboczego?

Możesz dodać więcej widżetów, aby dostosować obszar roboczy do swoich potrzeb klikając w przycisk '+' na pasku bocznym. Widżety można dowolnie przemieszczać i regulować ich wielkość.

Widgets

Czy mogę sprawdzić jakie wyniki osiągam podczas handlu?

Możesz sprawdzić wyniki handlowe swojego konta klikając:
a) w górny pasek
b) w ikonę 'Wyniki konta' w pasku bocznym

Account Performance

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

HANDEL ORAZ EGZEKUCJA

Co to jest kontrakt CFD?

Kontrakty CFD, zwane także kontraktami na różnicę, to instrumenty pochodne, które pozwalają inwestorom na spekulacje dotyczące zmiany wartości wielu różnych instrumentów finansowych bez konieczności wchodzenia w ich posiadanie. W kontrakcie CFD kupujący i sprzedający zgadzają się, że sprzedający w chwili wygaśnięcia kontraktu zapłaci kupującemu różnicę pomiędzy wartością instrumentu w chwili zawierania kontraktu, a wartością w chwili jego wygaśnięcia. Jeżeli różnica jest zaś ujemna, to kupujący musi zapłacić różnicę sprzedającemu. Podczas handlu kontraktami CFD inwestorzy kupują (otwierają długie pozycje) gdy przewidują wzrost wartości, a sprzedają (krótkie pozycje) gdy przewidują spadek wartości.

Jak odczytywać parę walut?

Forex Currencies are traded in pairs. Each currency is presented as a three letter abbreviation and is usually separated from the currency it is paired with a space, a point, or a slash. For instance, EUR/USD refers to the Euro US Dollar currency pair. The first currency in the pair is known as the base currency. The second currency in the pair is known as the quote or term currency. The value of the pair is defined by how much of the quote currency is required to purchase a single unit of the base currency. So if EUR/USD is currently trading at 1.31 then this means that $1.31 is required to purchase €1.

Jakie poziomy spreadów oferujecie?

Na wszystkich naszych platformach oferujemy bardzo konkurencyjne spready zmienne. Na platformach MT4/MT5 opłata spread obowiązuje tylko podczas handlu dowolnym instrumentem. Nie obciążamy cię żadną dodatkową prowizją.

Na platformie cTrader poziomy spreadów są o wiele niższe (nawet 0 przy handlu głównymi parami walut), ale każda inwestycja obarczona jest prowizją ($35 opłaty za każdy $1 milion).

Oferujemy także konto na platformie MT4 ze stałymi spreadami, które posiada sztywne wartości spreadów dla 7 głównych par walut.

Dlaczego moje oczekujące zlecenie nie zostało zrealizowane?

Twoje oczekujące zlecenie mogło nie zostać zrealizowane, ponieważ mogłeś nie posiadać wystarczającej ilości środków na otwarcie pozycji, gdy zlecenie miało zostać zrealizowane. W takiej sytuacji usunięte, niezrealizowane zlecenie będzie ujęte w historii twoich transakcji.
Twoje oczekujące zlecenie mogło także nie zostać zrealizowane ponieważ nie został osiągnięty określony poziom ceny. Prosimy mieć na uwadze, że oczekujące zlecenia sprzedaży są realizowane, jeśli cena bid osiągnie określony przez ciebie poziom, a zlecenia kupna, jeśli cena ask uzyska określony przez ciebie poziom.

Jaki prowizje zostaną pobrane z mojego konta podczas handlu?

Na naszych platformach MT4/MT5, na kontach FxPro Markets oraz Spreadbetting nie pobieramy żadnych prowizji za handel wszystkimi instrumentami. Ponosisz tylko opłatę spread, do której doliczamy niewielką marżę (a także wszystkie obowiązujące opłaty swap).
Na platformie cTrader podczas handlu walutami oraz metalami obowiązuje prowizja w wysokości 35 USD za każdy przehandlowany 1 mln USD przy otwieraniu pozycji oraz 35 USD przy zamykaniu prowizji. Jednak poziomy spreadów na platformie cTrader są znacznie niższe niż na kontach innego typu.

Jakimi instrumentami można u was handlować?

FxPro oferuje handel kontraktami CFD na rynku forex, metalami, kontraktami terminowymi futures, akcjami, indeksami, surowcami energetycznymi oraz kryptowalutami. Przejdź na naszą stronę, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich instrumentach, które oferujemy:

https://www.fxpro.com/

Czy oferujecie kryptowaluty?

We offer CFDs on a several different cryptocurrencies including Bitcoin, Ethereum, Litecoin, BitcoinCash, Ripple and many more.

You can see more details and trading conditions on the following link:

https://www.fxpro.com/trading/cryptocurrencies

Please note that Cryptocurrencies are not available to retail clients under FxPro UK Ltd.

Do you offer guaranteed stop loss?

A stop-loss order may serve as an additional risk minimisation strategy. However, the requested price of a stop-loss order is never guaranteed. This is because the price at which the stop-loss order is placed serves only as a ‘trigger point’. In the event that the price of the financial instrument being traded reaches the trigger price, your stop-loss order will be treated as a market order and executed at a Volume Weighted Average Price (‘VWAP’) as per the Order Execution Policy. As a result, a stop-loss order may be executed at a worse price. This applies to all 'stop' orders placed on any of our platforms.

Do ilu miejsc po przecinku podajecie ceny?

Podajemy ceny wszystkich par walut z dodatkowym miejscem po przecinku, co oznacza, że ostatnia cyfra jest 'punktem', a przedostatnia cyfra jest wartością 'pip'.

Jak wygląda model egzekucji zleceń w FxPro?

Jesteśmy brokerem NDD, który oferuje kontrakty CFD na 6 typów instrumentów bazowych. Oferujemy egzekucję rynkową w przypadku większości naszych kont, ale oferujemy także konto z natychmiastową egzekucją.

W przypadku zdecydowanej większości naszych zleceń obsługujemy je wewnętrznymi zasobami, a podatność na ryzyko rezydualne pokrywane jest do wysokości rynkowego ryzyka, które jesteśmy w stanie ponieść. Dodatkowe ryzyko może podlegać zabezpieczeniu zewnętrznemu.

Więcej o naszym modelu egzekucji zleceń dowiesz się ze strony:

https://www.fxpro.com/pricing/model

Czy poślizg cenowy występuje na waszych platformach?

Poślizg cenowy to część handlu i jest dość powszechny na rynku forex. Występuje w okresie zwiększonej zmienności lub niskiej płynności, a także w momencie ogłaszania informacji rynkowych lub ważnych danych ekonomicznych.

FxPro podejmuje wszystkie niezbędne kroki, aby chronić inwestorów przed zmiennością rynku. Klienci FxPro korzystają z zaawansowanego systemu zarządzania handlem, który niweluje ryzyko związane z negatywnym poślizgiem cenowym i gwarantuje egzekucje przy najbardziej korzystnych cenach.

Możemy poszczycić się bardzo korzystnymi statystykami poślizgów cenowych, które dostępne są na stronie:
https://www.fxpro.com/pricing/model

Czy oferujecie mikro (0,01) loty?

Tak, mikroloty dostępne są na wszystkich naszych platformach dla standardowego typu kont.

Jaki poziom dźwigni oferujecie?

The leverage available to you may differ depending upon your jurisdiction and the instrument/platform you are trading with.

Please follow the link below to find out more information in regards to leverage: https://www.fxpro.com/leverage-information

what-are-fixed-spreads.title

what-are-fixed-spreads.description

Co to są zmienne spready?

Zmienne spready zmieniają się w trakcie dnia, w zależności od zmienności warunków oraz panującej na rynku płynności. Są odzwierciedleniem najbardziej korzystnego poziomu ceny kupna i sprzedaży, jakie jesteśmy w stanie zagwarantować od naszych dostawców płynności rynkowej.

Największą korzyścią płynącą ze zmiennych spreadów jest to, że masz dostęp do najlepszej ceny podczas handlu. Cena ta często jest niższa niż w przypadku, gdybyś handlował na koncie ze stałymi spreadami. Z drugiej jednak strony poziomy zmiennych spreadów mogą różnić się bardzo przed i po ogłoszeniu ważnych informacji rynkowych oraz podczas dużej zmienności rynku.

Czy doświadczę ponownych zapytań cenowych (requotes)?

Platformy FxPro MT5 oraz FxPro cTrader realizują zlecenia na zasadzie egzekucji rynkowych i dlatego nie występują ponowne zapytania cenowe (requotes).
Możesz doświadczyć ponownych zapytań cenowych (requotes) w platformie FxPro MT4 na kontach z egzekucją natychmiastową, gdy na rynku panują bardzo zmienne warunki. Możesz uniknąć ponownych zapytań cenowych zaznaczając okienko ‘Odchylenie standardowe’ na dole okna ‘Zlecenie’, które pozwoli ci ustalić zasięg pipów, który będzie dostępny dla ciebie, gdy cena na rynku odchyla się od ceny, w którą kliknąłeś.
Prosimy mieć na uwadze, że okienko wyskakujące przy ponownych zapytaniach cenowych jest zablokowane podczas używania handlu za pomocą jednego kliknięcia. Usłyszysz jednak sygnał dźwiękowy, który powiadomi cię o realizacji zlecenia w oparciu o nową cenę, przy założeniu, że masz włączone powiadomienia dźwiękowe (Narzędzia > Opcje > Zdarzenia). Nowa cena zostanie uwzględniona w pliku z historią transakcji dostępną na platformie.

Co to jest poziom stop out?

Margin level (%) is displayed on the trading platform and is calculated as follows: Equity / Margin X 100.

FxPro offers Negative Balance Protection (subject to the FxPro Order Execution Policy) to ensure that clients cannot lose more than their overall investment.

The stop out level is {{percent}}% for all account types.

For cTrader accounts, Spotware’s 'Smart Stop Out' logic will be used.

Jaka jest różnica pomiędzy zleceniami stop i limit?

Limit and stop orders are often confused with each other as both are pending orders that instruct a broker to open or close a position when an asset’s price reaches a certain level.

Buy limit orders instruct that a position is opened when the market price reaches a level lower than the current price. Sell limit orders instruct that a position is opened when the market price reaches a level that is higher than the current market price. Conversely, buy stop orders are entered above the current market price and sell stops are entered below the current price.

Bear in mind that pending Limit orders are executed with ‘Limit Execution’, meaning you will receive your requested price or better, whereas Stop orders are executed with ‘Market Execution’, meaning that the trade is executed at VWAP.

Czy moje roboty EA/cBot będą dalej działać po zamknięciu platformy?

Aby twoje roboty EA handlowały dla ciebie, twój komputer oraz platforma MT4/cTrader muszą być włączone. Zamknięcie programu spowoduje wstrzymanie działania twoich robotów EA/cBots.
Możesz zdecydować się na subskrypcję usługi FxPro VPS (Wirtualny Serwer Prywatny), dzięki której twoje roboty EA/cBots będą handlować dla ciebie bez żadnej przerwy, niezależnie od tego czy twoje oprogramowanie MT4/cTrader oraz komputer są włączone.

Jak obliczyć opłatę swap?

Swap is calculated by taking the difference between the respective interest rates in the currency pair being traded and adding FxPro's commission fee for rolling over the position to the next trading day. The result can either be positive or negative depending on the instrument.

Swap is calculated and charged once every weekday, however, to account for weekends, a triple charge will take place on Wednesday for FX & metals, and on Friday for other instruments.

Swap fee for FX= Pip value X swap value in points] / 10

Swap fee for Non-FX instruments= Lot size X Swap Value X Number of nights.

For Shares and Cryptos, the swap fee is displayed as an annual percentage. Therefore the calculation is slightly different.

Swap fee for Shares= No.Of Nights X No.Of Shares X Share Last Price X Annual Percentage charge / 360

Swap fee for Cryptos= number of coins x Crypto last price x Annual Percentage charge / 360

We have a useful Swap calculator you can use to estimate the Swap incurred on trades: https://www.fxpro.com/trading-tools/calculators/swap

Examples: If you buy 100 (hundred) shares of Apple Inc (AAPL.O) at the price of $140 and hold them for one night at an annual rate of -2.8597 %, the charge will be -$1.11.

If you are short 2.0 lots (200k) of EURUSD for 2 nights, and the swap fee in points is -0.5739 then the swap charge will be -$2.29 ($20 pip value X -0.5739 X 2 nights /10 )

What is leverage?

Leverage affects the funds required to place a position, multiplying your buying power, allowing you to open a position larger than your deposit. Leverage requires you to post collateral with us in the form of margin and the higher the leverage the less the required margin to open a position of equivalent value or for the same initial margin you can open much larger positions.

Initial margin Leverage Buying Power (units)
$1,000 1:1 $1,000
$1,000 1:10 $10,000
$1,000 1:33 $33,000

Leverage can be expressed either as a Ratio, or in a % format. Both are displayed on our website for easy understanding.

For example, saying you have leverage 1:20 is the same as saying you are required to have a margin that is only 5% of the overall value of the trade.

Excessive use of leverage can of course be very risky because it can magnifies your P&Land this can lead to large losses which can lead to stop out, the automatic closing of your position. This is because your collateral available to sustain potential losses and not fall below the ‘maintenance margin’ required so that your position is not liquidated, is much less as a % of the position when using higher leverage.

Also note that higher leverage increases the effect of spread and Swap fees as a % on your invested capital. For example if the spread on an instrument as a % is 0.1% and you open a trade with 20 times leverage the spread cost as a % on your deposited margin will be 2%.

Example:

With leverage 1:5 you would need to deposit EUR 20,000 to open 1 lot of EURUSD (100,000) , while at leverage 1:30 you could open the same trade with only EUR 3,333.

Please refer to the margin calculator, https://www.fxpro.com/trading-tools/calculators/all-in-one. Here you can test how much of your margin will be needed to open a trade at different leverages and with different lot sizes

What is VWAP?

VWAP stands for ‘Volume Weighted Average Price’ and applies to market execution orders

If the requested volume is not available all at the same price, the order will automatically execute the maximum volume at the best available price, and then the remaining volume at the next best price and so forth. An average of all these prices is then taken, which is the price the order will execute at (the VWAP).

All stop orders, once triggered, are subject to ‘Market Execution’ which means that FxPro will automatically aggregate all available liquidity at the best possible prices and fill your stop orders at first available VWAP. The VWAP price may be on, above, or below your requested price.

Please see the relevant section of our Order Execution policy: Market Execution Order Market order is the intention to either buy or sell at the current market price, subject to the liquidity available. In the event, there is not enough liquidity at the top of the book to fill a Client’s market order, the system will automatically aggregate the volume received from third party liquidity/ price provider(s) and execute the market order at the ‘Volume-Weighted Average Price’ (‘VWAP’), subject to the liquidity available at the time of the execution.

Example:

Depth of Market for EURUSD

The image above shows a snapshot of the Depth of Market for EURUSD.

The right hand side shows ASK prices (price at which you buy)

The left hand side shows BID prices (price at which you sell)

Each tier displays the volume available at each price tier. For example, a trade of 2.50 lots or lower, would receive the top of the book price (the first row of prices). And for trade size above this, the overall price would be calculated according to the price tiers and volumes available at each.

For example, lets say we want to Sell 8 lots (800k units of EUR). The order will be executed as follows:

250,000 * 1.16520 = 291,300

500,000 * 1.16519 = 582,595

50,000 * 1.16518 = 58,259

You then add up all the tiers = 932,154 and divide by your trade size in units

932,154 / 800,000 = 1.16519 (rounded to 5 decimal places)

What is a market order?

A ‘Market Order’ applies to the MT4 Market, cTrader, MT5 & FxPro platforms and dictates that you want to enter the market at the current market price, no matter what that may be. Market Orders are filled at VWAP (Volume Weighted Average Price), meaning that you may receive a price above, below or on the price you saw when you executed the order.

Market Execution is also applied to all ‘Stop’ orders across all of our platforms. (Stop losses, Stop outs & pending stop orders).

Because different LPs will have different prices and available liquidity, the available volume is tiered and large orders may be executed at a non-‘top of the book’ price. Top of the book means the best Bid / Ask prices are streamed in the platform. The Market Depth however is much more complex than this and Market Execution accounts for this. Please refer to our ‘What is VWAP?’ question for further information.

What is a Stop Loss order?

A ‘Stop Loss’ order is used to limit losses, or potentially to take a profit after a loss.

It can be attached to an order at the time of opening, or you can modify a position and add a stop loss at a later time. It can also be attached to a Pending Order.

A Stop Loss must be placed below the current market price on Buy positions, and above the current market price on Sell positions.

All Stop orders, which include Stop Losses, are executed with ‘Market Execution’, which means that once the order is triggered, it is filled at the current market price at that time (VWAP).

The VWAP can be on, above or below the requested price.

This means that especially during times of high volatility, you may receive a much different price than your specified stop level, which is referred to as ‘Negative Slippage’.

What is a Take Profit order?

A ‘Take Profit’ order is used to lock in profits at a specified price, or potentially to limit further losses after a substantial gain.

It can be attached to an order at the time of opening, or you can modify a position and add a take profit at a later time. It can also be attached to a Pending Order.

A Take Profit must be placed above the current market price on Buy positions, and below the current market price on Sell positions.

All ‘Limit’ orders, which includes Take Profit, are executed with ‘Limit Execution’, which means that you will receive your requested price or better. At the time your Take profit is triggered, if a price exists in the market which is in your favour, FxPro will fill you at the better price.

It is not possible therefore, to receive a worse price on a ‘Limit’ order such as Take Profit.

Take profits on long positions will be triggered for execution once the ‘BID’ price reaches your take profit level. Take profits on short positions will be triggered for execution once the ‘ASK’ price reaches your take profit level.

What is a Stop Out?

A ‘Stop Out’ is a triggering of a forced automatic closing of a trader's positions in case that person's trading account equity falls below a certain threshold.

Margin level is displayed on the platform as a % anytime you have open positions, and is calculated as: Equity / Initial Margin *100

Equity means the balance + unrealised P&L in each trading account and does not include any balance in your FxPro Wallet.

Example:

The Stop Out level is 50%, depending on your jurisdiction. This means that once your Equity falls to a value equal to 50% of your initial margin, stop out(s) will begin to occur.

So, with an initial deposit of $1000, and an initial margin of $100, you are left with a Free Margin of $900. If losses reach $900, you will have 0 Free Margin remaining, and your margin level % at this time would be 100% (100 equity / 100 Initial margin = 100%). If losses continue and eventually reach $950, the 50% Stop out would be triggered. (50 equity / 100 used margin = 50%)

Now that we have explained how the stop out is applied, let’s see an example at which price you would be stopped out.

You open a Buy position of 100 barrels of Brent Oil (0.1 lot) at a price of $55 per barrel. This position is using a leverage of 10 times (1:10) and you started with $600 in your account.

Initial margin is 1/10= 10% of the exposure. The exposure, in this case, is 100 barrels times 55= $5,500. So, your initial margin is 550, leaving $50 free margin.

The price starts to fall, and we want to find out at what price Equity will be equal to 50% of initial margin. To do this, we need to calculate the price at which our loss will be 50% of 550 = 275, plus the free margin because as we explained in previous example above, losses are first used against free margin. So, the total loss would be 325 or 3.25 per barrel since our position is 100 barrels. When the price drops by 3.25 and reaches (50-3.25) $46.75, that is the BID price, you will be stopped out.

Stop Outs help to prevent trading accounts from falling into a negative balance, however, in very volatile markets, or during market gaps, it is not always possible to fill orders at a specific level and there might be significant slippage when Stop out orders are executed.

How can I show the ASK price on the platform?

As default, price charts are built using the BID price, however, it is the ASK price (the higher price) at which Sell order closures are triggered or buy positions are opened.

You can add the current ask price to the chart on all our platforms if it is not already shown as default.

On MT4 and MT5 go to Charts >Properties and tick the box to ‘Show Ask line’.

On cTrader, right click in the chart and go to ‘Viewing Options’ and tick the ‘Ask Price line’ option.

On the FxPro App, the Ask price appears as default

What is slippage?

Slippage refers to instances where the executed price differs from your requested price. I.e. the price ‘slipped’.

Slippage occurs when your Market Order is triggered and filled at a price different to that which you have requested. The difference may only be minimal, or it could be significant. Price Gaps and increased volatility can result in substantial slippage in some cases.

This is a normal market practice and a regular feature of the foreign exchange markets under conditions such as illiquidity and volatility due to news announcements, economic events and market openings. The slippage can be positive or negative. Slippage can also occur when larger orders are partly executed at tier 2 or even Tier 3 prices (see question What is VWAP).

Although we are not required to do so, we publish our Execution Statistics every year on our website: https://www.fxpro.com/pricing/model

Example:

You have a long (buy) position of 1000 barrels (1lot) of WTI prior to market closing at price $50.00, and you set a take profit at price $50.50 and a stop loss order at $49.5.

However, due to significant news reports over the weekend, at the market opening on Monday, WTI opens with an upward gap at price $51.

Therefore, your take profit order will be triggered once the market reopens (as the price has moved above your take profit level), at the price of $51.00, and will be executed at this price or better.

This is how market gaps and slippage may cause more profit or loss than anticipated and why stop orders such as ‘stop losses’ are never guaranteed to be executed at your requested price.

What is Spread?

The difference between the Bid and Ask prices is the ‘Spread’, which is what you pay to the broker in return for placing the order through them.

Therefore, you will notice that trades start in a minus figure, as you need to cover the spread before you begin make profit.

Let’s demonstrate this using an example. You buy 1 lot of EURUSD at $1.0700 the bid and ask prices were $1.0698 and $1.0700. When you buy, you get the Ask price. The price moves in your favour by 5 pips making the new Bid and Ask prices $1.0703 and $1.0705. You close the trade by selling at the new Bid price of $1.0703, making 3 pips profit which equals $30.

The reason that in this example your profit is less by $20, is due to the fact that you have been charged a 2pips spread.

Let’s take another example using GOLD, which is denominated in USD. You decide to Sell (short) 100oz (1 lot) when the bid and ask prices were 1600.50 and 1601.00. As this is a sell position, it is opened at the Bid price of 1600.50. The price then moves down in your favour by 0.50, making the new bid and ask prices 1600.00 and 1600.50. You close the trade by buying at the new Ask price of 1600.50.

In this case, even though the price moved in your direction, you were charged the spread and your order was opened and closed at the exact same price (1600.50), meaning that your Profit or Loss is equal to 0.

Spreads are typically floating and fluctuate depending on liquidity and volatility. Volatility is affected by Liquidity and vice-versa.

What do I do if I have a question or enquiry regarding one of my trades?

If you would like to check any orders, please send an email to [email protected] from your registered email address with your account number and the order number of the trade, and we will check your enquiry and get back to you as soon as possible.

You can find the order number in your trade account tab or history tab.

Why has my pending order been executed or Stop loss/take profit triggered when the price has not reached the specified price?

Bear in mind that Buy positions are opened at the Ask price (and closed at the Bid price), whereas Sell positions are opened at the Bid price (and closed at the Ask price).

Therefore, stop losses, take profits and pending orders need to be triggered by the Bid or Ask price displayed on the price chart before being executed.

The Ask price is always higher than the Bid price as it includes the FxPro spread. Therefore, you need to take into account the spread at the time the order was triggered.

For example, if you opened a sell trade on EURUSD at 1.15700 and placed a stop loss of 1.15750, it means your stop loss will be triggered when the Ask price reaches 1.15750. So, if the spread at the time is 1.5ips, you may see your order closed when the price in the chart is only at 1.12735.

The price charts display BID prices by default. If you cannot see the current ASK price in your platform, please refer to our FAQ: How can I show the ASK price on the platform?

What is liquidity?

Liquidity, in simple terms is the ability to trade (buy and sell) an instrument and is considered good when there are many market participants interested in Buying and Selling the instrument at any volume. The easier it is to sell or buy the instrument at any given volume, the better the liquidity.

The more liquid an instrument, the tighter the spread usually, as the market participants compete to get the best prices. When there is low liquidity, the pricing is generally more erratic, and the spreads may be higher due to lower demand for the instrument.

What is Swap (rollover)?

Since every currency trade involves borrowing one currency to buy another, interest rollover charges are part of forex trading.

Interest is paid on the currency that is borrowed, and earned on the one that is bought. Swap may be positive or negative and applies whenever you leave a trade open overnight.

If you are buying a currency with a higher interest rate than the one you are borrowing, then the net interest rate differential will be positive and you will earn funds as a result. Conversely, if the interest rate differential is negative then you will be charged.

Swap also applies to non-FX instruments, due to the fact that all instruments are traded in particular currency which incurs an interest rate.

On the platforms, ’swap’ is automatically converted into the balance currency. The Operation is conducted at midnight server time (10pm UK time) and will only be charged/gained if you have an open trade at this time.

the swap is calculated and charged once every weekday, however, to account for weekends, a triple charge will take place on Wednesday for FX & metals, and on Friday for other instruments. FxPro Swap rates are in line with the Banks and are reviewed and updated on a weekly basis by the Execution department.

The up-to-date swap lists can be viewed at any time on our website in the instrument specifications or via the trading terminals.

PŁATNOŚCI ORAZ VAULT

Czy można stracić więcej pieniędzy niż zostało wpłacone na konto?

FxPro offers Negative Balance Protection (NBP) for all clients, regardless of their categorisation & jurisdiction, thereby ensuring that you cannot lose more than your total deposits.

For more details please refer to our ‘Order Execution Policy’.

FxPro also provides a stop out level, which will cause trades to be closed when a certain margin level % is reached. The stop-out level will depend on the account type and jurisdiction under which you are registered.

How do you keep Clients funds safe?

FxPro bardzo poważnie traktuje kwestię bezpieczeństwa środków swoich klientów. Z tego względu środki każdego klienta nie są w żaden sposób powiązane z funduszami własnymi firmy i przechowywane są na oddzielnych kontach bankowych w największych europejskich bankach. W ten sposób masz pewność, że twoje środki nie zostaną przez nas wykorzystane do żadnych innych celów.

Dodatkowo FxPro UK Limited jest członkiem Financial Services Compensation Scheme (Programu odszkodowań dla usług finansowych - FSCS) a FxPro Financial Services Limited należy do Investor Compensation Fund (Funduszu Odszkodowawczego dla Inwestorów - ICF).

Jakich metod płatności mogę użyć, aby wpłacić środki na moje konto FxPro?

We offer a wide range of payment methods, all with 0 fees from FxPro. These include Bank Wire transfers, Credit/Debit cards, PayPal, Neteller, Skrill, and many more local options tailored to your country and jurisdiction.

You can check all available payment methods and based on your location directly in your login area or via this link:
https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

Please note that you must withdraw via the same method used to fund your account.

Co to jest FxPro Wallet?

FxPro Wallet to twoje osobiste narzędzie zarządzania ryzykiem, które działa jak centralne konto, z którego możesz przelewać środki na wszystkie swoje konta transakcyjne wykonując kilka kliknięć myszką. Największą korzyścią płynącą z wpłacania środków na konto FxPro Wallet a nie bezpośrednio na poszczególne konta transakcyjne jesto to, że wpłacone środki są chronione przed wykorzystaniem na otwarte pozycje, które możesz mieć na kontach transakcyjnych.

Jak wpłacić środki na konto FxPro Wallet?

Wpłacane przez ciebie środki są automatycznie księgowane na koncie FxPro Wallet. Możesz przelać dowolną kwotę z FxPro Wallet na każde ze swoich kont w każdej chwili. Zaloguj się do FxPro Direct, wybierz opcję 'Wpłać środki' lub 'Wallet' i wybierz odpowiadającą ci metodę płatności.

Więcej informacji o dostępnych metodach płatności znajdziesz na tej stronie:
https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

Jak mogę wypłacić środki z konta FxPro Wallet?

Log in to your FxPro Direct and select 'Withdraw’ or 'Wallet'.

Please note that in order for the withdrawal to be successful, you should transfer your funds to your FxPro Wallet.

Kindly note that you must follow our withdrawal policy which instructs that clients must withdraw via the same method used to deposit, unless that method has been fully refunded or refund limits have expired. In this case, you may use bank wire method, or another method previously used to fund (as long as it can accept payments) to withdraw profits.

W jakich walutach obsługiwane jest konto FxPro Wallet?

We offer Wallet currencies in EUR, USD, GBP, CHF, JPY, PLN, AUD and ZAR. Additionally, we also offer NGN, VND, THB, MYR and IDR. (Depending on your jurisdiction)

The currency of your FxPro Wallet should be in the same currency of your deposits and withdrawals in order to avoid conversion fees. Any transfers from your FxPro Wallet to your trading accounts in a different currency will be converted as per the platform rates.

Jak przelać środki z konta FxPro Wallet na moje konto transakcyjne?

You can instantly transfer funds between your FxPro Wallet and your trading accounts by logging in to your FxPro Direct and selecting 'Transfer'

Select your Wallet as the source account and the target trading account and enter the amount you wish to transfer.

If your trading account is in a different currency to your FxPro Wallet, a pop-up box will appear with a live conversion rate.

Czy mogę zmienić walutę mojego konta FxPro Wallet ?

Aby uniknąć opłat związanych z wymianą walut, zaleca się, aby twoje konto FxPro Wallet było prowadzone w tej samej walucie, w której dokonujesz wpłat i wypłat.

Jeżeli przez pomyłkę otworzyłeś swoje konto FxPro Wallet w złej walucie, skontaktuj się z naszym Działem administracyjnym na adres [email protected], aby naprawić pomyłkę.

Z jakich kursów wymiany korzystacie?

Klienci FxPro czerpią korzyści płynące z najbardziej konkurencyjnych kursów wymiany na rynku.
Za wpłaty z zewnętrznego źródła (np. z karty kredytowej na konto Wallet prowadzone w innej walucie) oraz wypłaty na zewnętrzne źródło (np. z twojego konta Wallet na kartę kredytową w innej walucie), środki zostaną wymienione zgodnie z aktualnym kursem tego dnia w banku.

Za przelewy z twojego konta FxPro Wallet na konto transakcyjne prowadzone w innej walucie i w drugą stronę, obowiązujący kurs wymiany pojawi się w okienku, gdy potwierdzisz kliknięciem przelew.

Jak długo trwają przelewy bankowe i jakie są opłaty?

For international bank wire deposits, please allow **3-5 business days** for funds to reflect in your FxPro Wallet. FxPro and our receiving bank do not charge any fees for bank wire deposits; however, other banks involved in the process, such as sending or intermediary banks, may apply their own fees.

We also offer **local banking options** for many countries, providing faster and more efficient processing times. For example:

- **GBP Transfers (UK)**: Usually reflect **within the same business day**, with no fees from FxPro or our receiving bank. - **SEPA Transfers (EU)**: Typically reflect **within the same business day**, with minimal fees (usually just a few euros). - **Other Local Banking Methods**: Availability depends on your country, and these are generally also very fast.

You can view all available deposit methods and processing times specific to your country and jurisdiction by logging into your FxPro account.

W jaki sposób mogę wypłacić środki, jeśli karta, z której wpłacałem środki, straciła ważność lub została anulowana?

Po anulowaniu karty banki są zobowiązane, aby przez okres zazwyczaj sześciu miesięcy można było przeprowadzać na jej numer limitowaną ilość transakcji, w tym zwroty środków. Dlatego powinieneś wypłacić środki na kartę, z której je wpłacałeś, nawet jeżeli została anulowana. Środki te otrzymasz na nową kartę, która jest powiązana z tym samym kontem, z którym powiązana była poprzednia, anulowana karta.

Jeżeli konto bankowe powiązane z tą kartą jest całkowicie zlikwidowane, będziesz musiał przesłać potwierdzenie zamknięcia konta do naszego działu księgowego [email protected]

Can I transfer funds between my FxPro Wallet and trading accounts during the weekend?

Yes, as long as the specific trading account you are transferring from does not have any open positions.

If you have an open trade during the weekend, you will be unable to transfer funds from it to your Wallet until the market reopens.

Weekend hours begin on Friday at market closure (22:00 UK time) until Sunday, at market opening (22:00 UK time).

Jak wypłacić pieniądze przelewem bankowym?

Zaloguj się do FxPro Direct, wybierz 'Wypłać środki' lub 'Wallet' i wybierz opcję przelew bankowy. Miej na uwadze, że możemy wymagać od ciebie dostarczenia wyciągu z konta w celu potwierdzenia, że jesteś jego właścicielem.

Prosimy pamiętać, że wypłata przelewem bankowym możliwa jest wówczas, gdy spłacone zostały wszystkie wpłaty za pośrednictwem kart kredytowych, PayPala oraz Skrilla na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy.

Jak długo będę czekał na zaksięgowanie wypłaty na moim koncie bankowym?

Zgłoszenia wypłat przetwarzane są przez nasz dział księgowy w ciągu jednego dnia pracującego. Jednak czas potrzebny do realizacji wypłaty środków będzie uzależniony od wybranej przez ciebie metody wypłaty.

Międzynarodowe przelewy bankowe docierają na konto w około 3 do 5 dni pracujących.

Przelewy SEPA oraz lokalne mogą zająć do dwóch dni.

Wypłaty realizowane na karty mogą potrwać 5 do 7 dni.

Wypłaty za pośrednictwem wszystkich pozostałych metod płatności docierają na konto zazwyczaj w ciągu jednego dnia.

Jak długo trwa przetwarzanie mojego polecenia wypłaty?

W trakcie godzin pracy wypłaty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu kilku godzin. Jeżeli polecenie wypłaty otrzymaliśmy po godzinach pracy, to zostanie przetworzone w następnego dnia.

Prosimy mieć na uwadze, że pomimo tego, że wpłaty kartą przetwarzane są natychmiast, nie oznacza to, że środki z tej wpłaty trafiły już na nasze konto bankowe. Zazwyczaj proces uwalniania środków zajmuje kilka dni. My dodajemy środki do twojego konta natychmiast, abyś mógł od razu handlować i chronić otwarte pozycje. W przeciwieństwie do wpłat, procedura wypłat trwa dłużej.

Ile trwa zaksięgowanie mojej wpłaty na koncie FxPro?

We usually process deposits **within 10 minutes** of receiving them, ensuring your funds are available as quickly as possible. For SEPA and other local banking transfers, deposits typically reflect **within the same business day**, while all other payment methods are also processed in approximately **10 minutes**.

If you wish to check the status of any pending transaction, feel free to contact our **24/5 support team**, who are always ready to assist you.

You can choose to send your deposit to your FxPro Wallet or directly to a trading account of your choice. Please note that all transactions are placed via the Wallet, so **currency conversions may apply** when transferring directly to a trading account in a different currency from your Wallet.

Jakiej metody powinienem użyć do wypłacenia środków?

It is our policy that any recent card deposits should be withdrawn to the card in question first, before refunding to any other method, even if other methods were used for funding. Kindly note that after refunding any cards, PayPal and Skrill deposits should also be refunded. Once all deposits from the above-mentioned payment methods are fully refunded, you will then be able to withdraw via bank wire or another method previously used to fund. (Provided that it can receive payments) The methods that remain to be refunded will be clearly displayed to you in FxPro Direct.

Czy naliczacie opłaty od wpłat lub wypłat?

FxPro does not charge any fees/commission on deposits/withdrawals, however, you may be subject to fees from other payment providers involved in the transaction, particularly with banks. Please note that for e-wallets, there may be a fee for withdrawals but only if you have not traded. You can see more details on our funding page: https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

"

Jakich walut mogę używać robiąc wpłaty na moje konto FxPro?

Klienci FxPro UK Limited mogą wpłacać środki w: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY oraz PLN.

Klienci FxPro Financial Services Limited mogą wpłacać środki w: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY, PLN oraz ZAR. Można także wpłacać środki w RUB, ale wszystkie wpłaty w RUB będą przewalutowywane na walutę konta klienta FxPro Wallet (Vault) po otrzymaniu.

Klienci FxPro Global Markets Limited mogą wpłacać środki w: USD, EUR, GBP, CHF, AUD, PLN, ZAR oraz JPY.Można także wpłacać środki w RUB, ale wszystkie wpłaty w RUB będą przewalutowywane na walutę konta klienta FxPro Wallet (Vault) po otrzymaniu.

Klienci FxPro Global Markets MENA Limited mogą wpłacać środki w: USD, GBP oraz EUR. Można także wpłacać środki w AED, ale wszystkie wpłaty w AED będą przewalutowywane na walutę konta klienta FxPro Wallet po otrzymaniu.

Prosimy mieć na uwadze, że jeśli wpłacasz środki w innej walucie niż twoje konto FxPro Wallet, wpłata zostanie przeliczona na walutę twojego konta Wallet po kursie obowiązującym w trakcie realizacji transakcji. Dlatego zalecamy otwarcie konta FxPro Wallet w tej samej walucie, w której będziesz dokonywać wpłat i wypłat.

Jakie karty kredytowe/debetowe akceptujecie?

We accept Credit/Debit cards including Visa, Visa Electron, Visa Delta, MasterCard, Maestro International and Maestro UK.

Co mam zrobić, jeżeli nie otrzymałem swojej wypłaty?

Jeżeli zlecałeś wypłatę przelewem bankowym i nie otrzymałeś środków po upływie 5 dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym działem księgowym pod adresem [email protected], a przekażemy ci potwierdzenie wysłania przelewu.
Jeżeli zlecałeś wypłatę na kartę kredytową/debetową i nie otrzymałeś środków po upływie 10 dni roboczych, skontaktuj się z naszym działem księgowym pod adresem [email protected] a przekażemy ci numer rozliczeniowy transakcji.

Dlaczego moja wpłata kartą kredytową/debetową została odrzucona?

Istnieje wiele powodów, dla których twoja wpłata kartą kredytową/debetową mogła zostać odrzucona. Być może osiągnąłeś dzienny limit transakcji kartą lub przekroczyłeś dostępny limit środków na karcie. Mogło też zdarzyć się tak, że wprowadziłeś błędną cyfrę w numerze karty, w dacie ważności lub przepisując kod CVV. Dlatego w pierwszej kolejności upewnij się, że wszystkie dane, których używasz są poprawne. Sprawdź także, czy karta nie straciła ważności. Dowiedz się także u wystawcy karty (w banku), czy karta może być używana do płacenia w internecie i czy nie ma żadnych blokad, które powodują, że nie może zostać obciążona.Find more information

How to fund your account

  1. Sign in to FxPro Direct with your email and password.
  2. Open the “Wallet” section and click the “Deposit” button.
  3. Now you can choose from a selection of convenient payment methods. All the deposits and withdrawals are processed with no commissions from the FxPro side.
  4. Choose the method and specify the amount you want to deposit. Then fill out payment details and follow the prompts on screen to confirm the payment.
  5. Once approved, the deposited amount will appear in your FxPro Wallet balance, or the trading account specified, and will be displayed in your Transaction History.
  6. You can now transfer funds to an account and begin trading!

Watch video instruction

Video Thumbnail

FXPRO DIRECT

Co to jest FxPro Direct i jak się zalogować?

FxPro Direct is your online account management page.

Click on the 'Log In' option on the top right of the website. You can log in with your registered email address and password.
Your FxPro Direct allows you to create new accounts, edit existing ones, fund your accounts and download trading platforms. You may also edit your mailing options or subscriptions.


The ‘Tools’ tab in FxPro Direct gives you access to various services we offer, including the FxPro Dashboard, Economic Calendar, Calculators and FxPro Squawk. These tools can be accessed by all users, including those who are still practising on demo accounts.

Jak mogę zresetować hasło do FxPro Direct?

Aby zresetować hasło do FxPro Direct kliknij na link ‘Odzyskaj hasło’ u dołu okna do logowania. Wprowadź swój zarejestrowany adres email i wyślij zgłoszenie. Po chwili na podany adres email otrzymasz link, po kliknięciu w który zostaniesz przeniesiony na stronę, na której będziesz mógł ustalić swoje nowe hasło do konta.

W jaki sposób mogę przesłać dokumenty?

Aby przesłać dokumenty poprzez FxPro Direct kliknij na ‘Mój profil’i wybierz opcję ‘Prześlij dokumenty’. Kliknij ‘Przeglądaj’, aby otworzyć nowe okno, znajdź i wybierz dokument, który chcesz przesłać, a następnie kliknij ‘Otwórz’.

Otrzymasz powiadomienie, że trwa przesyłanie dokumentów oraz informację, że przesłanie dokumentów przebiegło pomyślnie.

Po przesłaniu dokumentów nasz Dział administracyjny zajmie się ich weryfikacją w kolejności w jakiej zostały przesłane.

Jak mogę edytować informacje w moim profilu?

To change any of your personal details, please send an email to [email protected]. Bear in mind that for security reasons, we will require an updated proof of residence to be uploaded via FxPro direct for a change in address and a phone verification for a change of email.

Jak zresetować hasło do platformy transakcyjnej?

Please log into 'FxPro Direct' and click on Accounts. Next to account number you will see the icon to 'Reset Password'. Once you click on it, system will automatically send email containing a new temporary password.

For cTrader accounts, you can reset the password for your cTID from here: https://id.ctrader.com/reset

Jak mogę reaktywować swoje konto?

Please note that live accounts are disabled after 3 months of inactivity, but you may, however, reactivate them by emailing [email protected] with your request. Unfortunately, demo accounts cannot be reactivated, but you may open additional ones via FxPro Direct.

In order to request reactivation, please send an email to [email protected] or contact us on Live Chat.

W jaki sposób mogę zmienić poziom dźwigni mojego konta transakcyjnego?

Log in to FxPro Direct, go to ‘My Accounts’, click on the Pencil icon next to your account number and select ‘Change Leverage’ from the drop-down menu.

Please note that in order for the leverage of your trading account to be changed, all open positions must be closed.

Note: The maximum leverage available to you may vary depending upon your jurisdiction.

Jak dodać więcej środków do konta demo?

Log in to your FxPro Direct, go to ‘My Accounts’, click on the demo account heading, and select 'Add Funds'. Please select the desired amount (500 – 500,000) and your demo account balance will be instantly updated on your trading platform.

Gdzie znajdę historię swoich transakcji?

Log into your FxPro Direct, and you will see your transaction history under the 'Wallet' tab. There is also a filter and an option to 'Export' the transactions.

FxPro App

What is the FxPro App?

The FxPro App is a personal mobile account management space that allows for trading via the app using any FxPro Metatrader 4 or 5 account type. In 2024, we earned a 5* rating from the Investors Chronicle and Financial Times award for our app and its unique features.

  • You can create new accounts, complete the verification process, change passwords, top-up accounts with multiple funding options, withdraw funds etc.
  • The app features detailed charting features provided by TradingView, along with analysis tools and customisation.
  • Market analytics also keep traders up to date on major news with an integrated Economic calendar with alerts, plus real-time push notifications on increased volatility and major market moves.
  • If you have any questions, please get in touch with our 24/5 award-winning support team directly from within the app.

How many trading accounts can I open in the FxPro App?

You can create up to five live trading accounts with different settings in the FxPro App. They can be in different currencies and on various platforms.

Simply select one of the available trading platforms (MT4, MT5, cTrader or the integrated FxPro platform) and choose the preferred leverage and account currency. You can also transfer funds between the accounts using your FxPro Wallet.

For newcomers, FxPro provides comprehensive instructions on how to install the MT4, MT5 and cTrader applications with direct links to AppStore and Google Play.

The number of demo accounts is unlimited. Please note, that if you need additional accounts, you can open them through FxPro Direct Web or by contacting our Customer Service Team.

How can I register on the FxPro App?

If you already have a registered account with FxPro Direct Web, you can download our application for free from Google Play or AppStore and log in with the same details that you use for FxPro Direct Web.

If you have started registering with FxPro Direct Web but haven’t finished, you can continue your registration from where you left off in the FxPro App.

If you haven’t registered an account at FxPro yet, you can download our application for free and go through the registration steps:

STEP 1. Download the FxPro Application from Google Play Market or AppStore. Open it and proceed to “Sign in with email.” Select your country of residence, name, surname, and email. Then create your password.

STEP 2. You then have the option to generate a short passcode to log in. Please note that the passcode will only be valid on the current device you’re using when you log in to the app. For FxPro Web, you should continue to use your log in details that you registered with.

Your FxPro Direct profile is now ready. However, to unlock all the app features, create trading accounts, trade on the integrated platform, and fund your accounts, you have to complete the full registration. This will involve answering a series of questions about your trading experience and uploading digital copies of the required documents (passport/ID card, proof of residence - a Utility bill or bank statement issued in the last 6 months) to verify your profile.

Once your profile is fully verified, you can start trading with FxPro!

Please note that you can also access the Metatrader 4 or 5 platform directly with your account number and password that you received by email.

Please note that the jurisdiction under which your FxPro account will be opened depends on the country of residence. FxPro does not offer Contracts for Difference to residents of certain jurisdictions including the USA, Iran and Canada.

What payment methods are available on the FxPro App?

At the core of the app lies the FxPro Wallet, which keeps your funds from participating in the trading process and safe from market risks. Funds can be transferred in the “Top Up” section of the App.

You can see more information about the specific funding methods available here: https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

Can I fund my FxPro Wallet using the App?

To start trading with FxPro, you need to top up your FxPro Wallet and then transfer funds to the desired trading account. To do that first open the FxPro App and tap “Top Up” in the toolbar. Tap “Fund Your Account”. Please note that if you haven't verified your account yet, you need to do so before depositing the funds.

The funds will then be credited to your FxPro Wallet balance. You can then transfer the necessary amount (or part of it) to a specific trading account.

NB: The FxPro Wallet balance does not participate in trading processes and is secured from market fluctuations. You can also top up a trading account directly. Select it from the list, or create a new one, if necessary.

  • Tap the “Fund now” button and select any of the available payment methods.
  • Select the FxPro Wallet, currency, payment method and indicate the amount. During this transaction, the deposit currency will be converted into the currency of your account.
  • You will receive a “Successful transaction” email from FxPro’s accounting department with the confirmation of your transfer.

All transactions can be viewed as ‘completed operations’ in the Transaction History tab. To see transactions for a specific account, tap on the upper right corner of the card with the name of your account.

Can I transfer funds using the FxPro App?

Yes, you can. To transfer funds between your accounts (e.g. your FxPro Wallet and a trading account) please follow these steps:

  • Select the “Transfer” button in the “Wallet” section
  • Choose the source and the target account
  • Specify the transfer amount
  • Tap “Transfer”

The transfer between the FxPro Wallet and your trading accounts is instant, and any currency conversions will be conducted using the current rate.

How can I withdraw funds using the FxPro App?

To withdraw funds from your FxPro Wallet please follow these steps:

  • Tap the “Withdrawal” button in the “Wallet” section
  • Specify the amount to withdraw
  • Select a withdrawal method
  • Tap “Withdraw”

    You may also need to follow the steps you see on the screen;

Our Client Accounting Department will receive your request and process it within 1 working day. In the event that a withdrawal request is made within 6 months from the moment of the initial deposit, Credit Card deposits will need to be refunded first, followed by PayPal deposits and then Skrill deposits. Once all deposits made via these three methods are refunded, you will be able to withdraw funds via a Bank transfer or any e-wallet method previously used to deposit. (provided your e-wallet is able to receive payments)

Bear in mind that you need to have funds available in your Wallet for withdrawal. If your funds are located in a Trading account, you will need to transfer them first to your Wallet.

Can I open a trading account using the FxPro App and how?

You can open multiple accounts with different settings and on different FxPro platforms (MetaTrader 4, MetaTrader 5, cTrader etc) using the FxPro app.

To do this, open go to the ''home'' section of the app, select either the Real or Demo tab and then press the + icon in the top right corner to “Create New Account”.

You will select the preferred account type, leverage and base currency and tap “Create”.

Your newly created account will appear in the list of accounts and you can top it up directly or transfer funds from the FxPro Wallet.

If you have not installed the mobile platform yet, or if it was previously uninstalled, you will be prompted to download it in the “Account type” options.

You can also change the size of the leverage, reset passwords, check balances and make a deposits.

Please note that there is a maximum of 5 Live trading accounts per profile.

How do I use the list of trading assets in the FxPro App?

You can trade directly from the app using any FxPro Metatrader 4 or 5 account type.

  • You can open new trading accounts, both in live and demo mode, directly from the "Home" tab. Simply choose a platform, leverage, and account currency and click ‘Create’.
  • In the ‘Trade’ section, you will find all of the CFDs we offer in your particular account type separated by category for easy viewing. You can use the ‘Search’ bar to find the required asset. You can also create your 'favourites' list to track the instruments you are most interested in.
  • In the ‘History’ tab, you can sort through the completed financial transactions chronologically and view their details.
  • By opening the tab of each asset, you will see its price movement in real-time.
  • Each asset contains its current Buy-Sell quotes. You can expand the chart to full screen and change its type and time frame.
  • You can also scroll down to find the main asset specification (located underneath the chart): spread type, contract size, swap type and more. There are several trading widgets as well: the ratio of sellers and buyers (among FxPro clients), and the highs and lows of today’s prices.

How can I find a specific instrument?

Please go to the ‘Instrument search’ bar at the top of the Quotes screen, begin to type the name of the instrument and it will pop up automatically.

How can I open a trade in the FxPro App?

In the ‘Trade’ section you will find the list of financial assets arranged in categories. Use the ‘Search’ bar to find the required asset. Each asset contains its current Buy-Sell quotes. Tap the preferred button to proceed.
  • Before opening a position, you can set the SL and TP levels and specify the order size. (You can add or modify these values even after a position has been opened).
  • When opening a trade you can choose market execution, as well as pending orders: Buy Limit, Sell Limit, Buy Stop or Sell Stop. After you have made your selection (e.g. Market Execution, Buy Limit etc) set the SL and TP levels, indicate the expiration date and the price at which the order should be triggered. Then click ‘Place’.
  • How can I modify a position using the FxPro App?

    You can modify the size or SL/TP of an open position, by tapping on an open position and then pressing 'more settings'. You can then make any necessary changes using the options provided on screen.

    You will then select to confirm the change(s).

    How can I close a trade using the FxPro App?

    You can close a trade manually from the 'Trades' tab by selecting the order you wish to close. Upon closing the order, you will see a confirmation message that "Order was closed at VWAP". A trade will close automatically when it reaches the specified Stop Loss or Take Profit limits you have set, or if the Stop Out level of the account is reached.

    Can I partially close a trade on the FxPro App?

    You can change order size by tapping on the trade you wish to modify from the ‘trades’ tab. You can then change the trade size using the buttons provided.

    You will then select the ‘Confirm’ button to confirm the change.

    Where can I find information my account balance, margin, free margin and equity?

    Information on your account balance, margin, free margin and equity is available at the top of the trading tab.

    log in

    Where can I find a history of closed trades?

    A list of all closed trades is available in the history tab. Please select any of the default periods or set a custom period.

    How can I enable Quick trading and One-tap trading?

    Quick trading and One-tap trading features can be enabled from the ‘More’ menu and ‘Trading Settings’.

    Quick trading allows you to place orders directly from the chart or instrument list.

    One-tap trading allows you to open and close orders in just one tap without any additional confirmation needed. You can also enable 'Quick closing' from here, allowing you to close orders without any additional confirmation.

    Trading Settings

    How can I set reminders for economic news events?

    The integrated economic calendar keeps you constantly up to date with the latest news and data releases. In the calendar section, you can easily set reminders to receive push notifications simply by pressing the bell icon next to the economic events you are interested in.

    News Events

    How do I use the crosshair tool?

    You can access the crosshair tool by long pressing on the chart, either in full-screen mode or from the instrument list. Once the crosshair appears, you can move it to any point on the chart, and the date and time of the corresponding candle will show in the X-axis along with the price at that specific level in the Y-axis.

    How can I add volumes to the chart?

    Volumes will be shown by default on the charts. To remove it, when in full-screen charting mode, scroll to the bin icon in the list of tools on the left hand side of the chart, and you can select which indicators to delete from the chart. The volume bars represent the number of tick changes for the corresponding price bar and helps to gauge volatility.

    Add volumes

    What chart types are available?

    The FxPro App features multiple TradingView chart types, including candlesticks, bars, Line, Area and Heiken Ashi. To change the chart type, open the chart in full-screen mode and click on the candlestick icon.

    What security features are available on the App?

    In addition to your main FxPro account password, the App also has additional security features, including 2-step authentication, passcode, and touchID.

    You can enable these options in the ‘More’ menu and ‘Security Settings’.

    Security Settings

    How can I change my password through the App?

    Your password can be changed via the App by pressing the ‘More’ menu and going to ‘Security Settings’.

    When you select ‘Change Password’, you will be prompted to enter your existing password and confirm the new one.

    Can I open and trade on a demo account via the App?

    Yes, the platform supports both live and demo trading. Once you have registered with us through the App or logged in with your existing FxPro Profile, in the ‘Accounts’ section, you will notice a ‘demo’ tab. Press the + icon in the top right-hand corner to open a new demo account.

    You simply need to select the account type, leverage, base currency and enter an amount of virtual funds up to 100,000.

    You are able to trade FxPro Metatrader 4 or 5 accounts directly in the app.

    What languages is the App available in?

    The FxPro App is available in a wide range of languages:

    English, Japanese, Korean, Italy, Chinese, Polish, German, Norweigan, Vietnamese, French, Russian, Arabic, Portuguese, Spanish, Czech, Romanian, Indonesian, Malaysian and Turkish.

    You can change the language from the ‘Appearance’ settings in the ‘More’ menu.

    How can I manage push notifications and email settings?

    We send regular push notifications on increased market volatility and significant market moves, keeping you up to date with the latest info on popular instruments in real-time. You can enable/disable these from the ‘Notification’ settings in the ‘More’ menu.

    You can also subscribe or unsubscribe from daily trading central technical analysis and company news emails in this section.

    Is customer support available in the App if I need assistance or have questions?

    Yes! Our 24/5 customer support team are always on hand to assist you with any questions or guide you, and we have made it even easier to contact them directly through live chat without having to leave the App. Simply select the ‘More’ menu and tap ‘Live Support’ to open a live chat with our customer support team.

    VPS

    Co to jest FxPro VPS?

    Usługa FxPro VPS daje ci dostęp do Prywatnego Wirtualnego Serwera dostarczanego przez BeeksFX. BeeksFX to jeden z największych globalnych dostarczycieli rozwiązań VPS i utrzymuje swoje bazy danych w London Equinix - tej samej lokalizacji, w której znajdują się serwery FxPro.

    FxPro VPS umożliwia ci załadowanie twoich algorytmów EA oraz robotów cTrader/cAlgo na MT4 bezpośrednio na serwer i handel przez nie nawet wtedy, gdy twój komputer jest wyłączony.

    Specyfikacja usługi FxPro VPS znajduje się na następującej stronie:

    https://www.fxpro.com/trading-tools/fxpro-virtual-private-server

    Ile kosztuje usługa FxPro VPS?

    FxPro VPS subscription costs $30 per month (or equivalent amount in your FxPro Wallet currency) and it will be deducted on the 6th of every month from your FxPro Wallet.

    The FxPro VPS is free for VIP clients.

    Jak zapisać się do usługi FxPro VPS?

    You can make a request via the VPS page: https://www.fxpro.com/trading-tools/fxpro-virtual-private-server

    We will then contact you directly regarding the set-up of your Virtual Server.

    Jak zrezygnować z usługi VPS?

    Please send an email to [email protected] to request cancellation and we will proceed accordingly.

    Co powinienem zrobić, jeśli zapomniałem hasło do FxPro VPS?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z [email protected] i podanie im swojego adresu IP oraz numeru portu. Beeksfx będzie w stanie wygenerować dla ciebie nowe hasło, które otrzymasz na maila.

    Jak ustawić usługę FxPro VPS?

    Po zatwierdzeniu zapisania się na usługę FxPro VPS otrzymasz maila z danymi do logowania od naszego dostawcy VPS, BeeksFX, potwierdzającego, że twoje konto VPS zostało pomyślnie utworzone (email może dotrzeć do ciebie w ciągu 2 godzin).

    Aby ustawić usługę VPS, kliknij na link otrzymany w mailu, wprowadź wymagane informacje, które także znajdziesz w mailu i pobierz plik RDP zlokalizowany na dole strony. Odnajdź plik na swoim komputerze i kliknij w niego, aby zainicjować zdalne połączenie. Pojawi się wówczas okienko, w którym będziesz musiał wprowadzić swoje dane lub tymczasowe hasło, które otrzymałeś. Kliknij ‘OK’. Powinieneś być teraz połączony z VPS.

    Safety

    How can I protect my online data?

    At FxPro, client data protection is a priority and we follow best practices which are described in details in our privacy policy. There are also actions we strongly suggest you take to help keep your personal data safe:

    • Never share your password(s) or sensitive account information with anyone.
    • Beware of fraudsters who may contact you claiming to be a reputable company and do not provide any personal information to them.
    • Do not click on any links or open any attachments from emails you don’t recognise or respond to unknown SMS senders. Always verify the authenticity.
    • Transactions should only be made via our secure FxPro Direct portal. Never send any funds to an external source.
    • Change your password(s) frequently and set up anti-malware software on any devices that you may use.

    For more information about online security as well as actions that FxPro takes to protect your data, please review our safety page: https://www.fxpro.com/safety

    Please contact us immediately via our official communication channels should you have any concerns or receive any suspicious contact, we are always here to support you.

    Watch video instruction

    Video Thumbnail

    Jesteśmy tutaj, aby pomóc!

    contact us chat icon
    Czat na żywo
    Natychmiastowa pomoc od naszego wsparcia
    contact us request callback icon
    Zamów rozmowę telefoniczną
    Porozmawiaj z nami w dogodnym dla siebie czasie