Grupa FxPro ogłasza przejście na model agencyjny - model bezkonfliktowy

FxPro Group Ltd (FxPro), wiodący, globalny broker forex, ogłosił dziś kluczową zmianę dla firmy poprzez przejście na model agencyjny we wszystkich jurysdykcjach.

FxPro uczyniło z transparentności kamień węgielny swojego modelu biznesowego. Jako jeden z wiodących, globalnych brokerów, FxPro zachęcało do wprowadzenia podobnych rozwiązań w całej branży forex.

Ponieważ detaliczni inwestorzy na rynku forex stali się coraz bardziej doświadczeni oraz obyci, wierzymy, że popyt na transparentność oraz godny zaufania model egzekucji stały się głównymi czynnikami pobudzającymi branżę.

Po sukcesie, jakim było uruchomienie w zeszłym roku FxPro cTrader (platformy typu ECN), zmiana modelu działalności z animatora rynku na model agencyjny na wszystkich platformach oferowanych przez FxPro, to ostatni krok w całkowitym powiązaniu interesów klientów z interesami firmy.

Zlecenia klientów są bezpośrednio przesyłane do globalnej bazy dostawców płynności FxPro, ze spreadami na platformie cTrader zaczynającymi się od 0 - z prowizją płatną z góry oraz ze spreadami z małą marżą na platformie MT4 – bez żadnej prowizji. Egzekucja zleceń przebiega bez zakłóceń, a klienci FxPro mogą inwestować mając pewność, że ich broker działa z nimi oraz dla ich korzyści przez cały czas.

FxPro posiada 15 000 klientów w ponad 150 krajach i jest nadzorowany oraz posiada licencję wydaną przez Financial Conduct Authority (wcześniej FSA), Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) - działając w zgodzie z unijną dyrektywą MiFID – oraz Australian Securities and Investment Commission (ASIC).

Charalambos Psimolophitis, CEO FxPro powiedział:

“Wierzę, że dziś jest najważniejszy dzień w historii FxPro. Po latach promowania transparentności oraz integralności, udało nam się w pełni powiązać nasze interesy z interesami naszych klientów. Nowy model sprawia, że znikają wszelkie możliwe konflikty interesów pomiędzy FxPro, a naszymi klientami. Skupimy się teraz na edukowaniu naszych klientów oraz pomaganiu im w stawaniu się lepszymi inwestorami. W naszym rozumieniu tego terminu, "brak pośrednictwa działu transakcyjnego” oznacza “brak konfliktów”. Takie podejście jest najważniejsze, jeśli chce się być w pełni transparentnym oraz skupia się na potrzebach klientów we wszystkim co się robi. Chcemy zachęcić innych brokerów, aby poszli tą samą drogą i powiązali swoje interesy z interesami swoich klientów. W ten sposób zyskałaby cała branża.”
Speakers
Charalambos Psimolophitis
aboutUs_teamCEO
Ilya Holeu
aboutUs_teamMarketing
Powrót do komunikatów prasowych