FxPro pozostaje wierny transparentności

9 lipca 2015 r., Londyn. FxPro, wielokrotnie nagradzany broker forex, pozostaje wierny idei transparentności i dlatego z przyjemnością ogłasza statystyki dotyczące egzekucji zleceń oraz poślizgów cenowych za II kwartał 2015 roku. Publikacja tych danych jest elementem nieustannych wysiłków FxPro, aby prowadzić przejrzystą działalność oraz oferować wysokiej jakości usługi, a także aby zachęcać do kierowania się uczciwymi praktykami w branży forex.

Statystyki poślizgów cenowych w FxPro za kwiecień, maj i czerwiec 2015:

  • Pozytywny = 44,9%
  • Brak = 34,4%
  • Negatywny = 20,7%

FxPro funkcjonuje w oparciu o hybrydowy model agencyjny, zapewniając klientom dostęp do najlepszej jakości płynności oraz egzekucji bez pośrednictwa działu transakcyjnego i ochrony przed saldem ujemnym. FxPro to godny zaufania broker, który oferuje klientom innowacyjne rozwiązania oraz wsparcie. FxPro zawdzięcza swoją reputację godnego zaufania brokera także dzięki oferowaniu najwyższej jakości technologiii zabezpieczania oraz egzekucji zleceń.

Oprócz statystyk dotyczących poślizgów cenowych, FxPro publikuje także kwartalne dane dotyczące rekwotowań:

  • Rekwotowania = 5,3%
  • Pozytywne = 2,4%
  • Negatywne = 2,9%

CEO FxPro, Charalambos Psimolophitis, powiedział:

“Decyzja o opublikowaniu statystyk dotyczących poślizgów cenowych oraz rekwotowań, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród uczestników rynku forex. Naszym celem jest dostarczać branży istotnych oraz transparentnych informacji, które mogą posłużyć do podjęcia decyzji o skorzystaniu z wiarygodnych usług oferowanych przez FxPro. Ten sposób na pokazanie transparentności często jest wykorzystywany przez wiele firm, które w celu wywarcia wrażenia na uczestnikach rynku, publikują dane, które są oderwane od rzeczywistości. Nie ulega to wątpliwości, poniewaz wystarczy porównać te informacje z danymi, które są publikowane obowiązkowo w ramach wymogów Filaru III.”
Speakers
Charalambos Psimolophitis
aboutUs_teamCEO
Ilya Holeu
aboutUs_teamMarketing
Powrót do komunikatów prasowych