FxPro Help Centre: PŁATNOŚCI ORAZ VAULT

W jaki sposób mogę wypłacić środki, jeśli karta, z której wpłacałem środki, straciła ważność lub została anulowana?

Po anulowaniu karty banki są zobowiązane, aby przez okres zazwyczaj sześciu miesięcy można było przeprowadzać na jej numer limitowaną ilość transakcji, w tym zwroty środków. Dlatego powinieneś wypłacić środki na kartę, z której je wpłacałeś, nawet jeżeli została anulowana. Środki te otrzymasz na nową kartę, która jest powiązana z tym samym kontem, z którym powiązana była poprzednia, anulowana karta.

Jeżeli konto bankowe powiązane z tą kartą jest całkowicie zlikwidowane, będziesz musiał przesłać potwierdzenie zamknięcia konta do naszego działu księgowego accounting@fxpro.com
Was This Article Helpful?
  1. Jaka jest wysokość zalecanej, minimalnej wpłaty na konto?
  2. Czy można stracić więcej pieniędzy niż zostało wpłacone na konto?
  3. How do you keep Clients funds safe?
  4. Jakich metod płatności mogę użyć, aby wpłacić środki na moje konto FxPro?
  5. Co to jest FxPro Wallet?
  6. Jak wpłacić środki na konto FxPro Wallet?
  7. Jak mogę wypłacić środki z konta FxPro Wallet?
  8. W jakich walutach obsługiwane jest konto FxPro Wallet?
  9. Jak przelać środki z konta FxPro Wallet na moje konto transakcyjne?
  10. Czy mogę zmienić walutę mojego konta FxPro Wallet ?
  11. Z jakich kursów wymiany korzystacie?
  12. Jak długo trwają przelewy bankowe i jakie są opłaty?
  13. W jaki sposób mogę wypłacić środki, jeśli karta, z której wpłacałem środki, straciła ważność lub została anulowana?
  14. Can I transfer funds between my FxPro Wallet and trading accounts during the weekend?
  15. Jak wypłacić pieniądze przelewem bankowym?
  16. Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu bankowego?
  17. Jak długo będę czekał na zaksięgowanie wypłaty na moim koncie bankowym?
  18. Jak długo trwa przetwarzanie mojego polecenia wypłaty?
  19. Ile trwa zaksięgowanie mojej wpłaty na koncie FxPro?
  20. Jakiej metody powinienem użyć do wypłacenia środków?
  21. Czy naliczacie opłaty od wpłat lub wypłat?
  22. Jakich walut mogę używać robiąc wpłaty na moje konto FxPro?
  23. Jakie karty kredytowe/debetowe akceptujecie?
  24. Co mam zrobić, jeżeli nie otrzymałem swojej wypłaty?
  25. Dlaczego moja wpłata kartą kredytową/debetową została odrzucona?
  26. How to fund your account